۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۲۹۳۸۴

مراسم سوگواری عاشورا در شهرک‌های شیعه نشین «نبل و الزهراء»

همزمان با عاشورای حسینی، ارادتمندان و محبان اهل بیت(ع) در شهرک‌های «نبل و الزهراء» که دو سال پیش از محاصره تروریست‌های تکفیری آزاد شد، به سوگواری برای سالار شهیدان جهان و یاران باوفایش پرداختند.
عزاداری سیدالشهدا علیه السلام در دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم از همه اقشار و علمای شهرک‌های «نبل و الزهراء» با حضور در حسینیه‌ها و مساجد در رثای سالار شهیدان جهان و مصایب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اشک ماتم ریختند و به سوگواری و عزاداری پرداختند.

رزمندگان مدافع شهرک‌های نبل و الزهراء نیز در این مراسم در جبهه‌ها و مواضع دفاعی حضور پررنگی داشتند.

این رزمندگان بر ادامه راه امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مبارزه با ظلم و طاغوت و نپذیرفتن ذلت و خواری تاکید کردند.

پیشاهنگان امام مهدی(عج) نیز در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) حضور داشتند تا به کودکان خود بیاموزند که حسین (ع)، خود و فرزندان و برادرانش را در راه اعتلای کلمه حق و دفاع از دین اسلام ناب محمدی قربانی و فدا کرد.

دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا دو سال پیش از محاصره چندین ساله گروه‌های تروریستی تکفیری آزاد شداین دو شهر، در راه مبارزه با تفکر تکفیری و گروه‌های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره صدها شهید اهدا کردند.

مردم این شهرک‌ها تاکید می‌کنند که مسأله عاشورا در حصار زمان و مکان نیست و احیا و بزرگداشت آن واجب مقدس است و تبعیت آنان از راه حسینی، بزرگترین انگیزه برای برای ادامه جنگ با دشمنان است به ویژه آن که مردان نبل و الزهراء‌ همچنان در کنار رزمندگان مقاومت و ارتش سوریه در جبهه‌های جنگ در سوریه می‌جنگند. این در حالی است که گروه‌های تروریستی همچنان به حملات موشکی و خمپاره‌ای خود به این شهرک‌ها ادامه می‌دهند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات