۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۲۸۵۲۴
رییس ستاد بازسازی عتبات استان تهران:

مکتب اباعبدالله از شکست دور است

رییس ستاد بازسازی عتبات استان تهران با بیان اینکه امروز مکتب تشیع تمام دنیا را تکان داده است، گفت: در مکتب اباعبدالله(ع) شکست معنا ندارد.
سید حسین هاشمی سید حسین هاشمی سید حسین هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان قرچک ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگرا در سالن همایش کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در این مراسم با بیان اینکه هر چه داریم از مکتب حسین(ع) است، افزود: در مکتب اباعبدالله(ع) شکست معنا ندارد.

وی با افتخار به اینکه مکتب تشیع تمام دنیا را تکان داده است، اظهار داشت: امروز معتبرترین دانشگاه ها در دنیا به تشیع به عنوان یک رشته به آن می پردازند.

رییس ستاد بازسازی عتبات استان تهران با اشاره به حضور ده ها میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین، ابراز کرد: برگزاری مراسم اربعین در کل دنیا بی نظیر است و موجب افتخار ما است که در این مکتب رشد پیدا کرده ایم، مکتب اباعبدالله الحسین هست که به ما عزت و عظمت داده است.

رییس شورای تأمین استان تهران با اذعان به اینکه اختلاف نظرها در نظام کاملاً طبیعی است، تصریح کرد: همه با هم تلاش دارند تا این نظام اسلامی پایدار باشد و به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسد.

وی با یادآوری اینکه تمامی مشکلاتی که برای ما به وجود آوردند تاکنون پشت سر گذاشته ایم که حقیقتاً یک معجزه است، ابراز کرد: وقتی رهبری فرزانه در رأس حکومت و مردم ولایتمدار در صحنه باشند؛ یقیناً شکست وجود ندارد.

رییس ستاد بازسازی عتبات استان تهران با تأکید بر اینکه امسال در سال تولید و اشتغال و در مقطعی هستیم که باید تلاش مضاعف کرد، اذعان کرد: این کشور هیچ چیز برای توسعه کمی و کیفی ندارد، لازم است وحدت کنیم و دست به دست هم کشور را بسازیم.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به اتمام مأموریتش در استانداری تهران، با توصیه به اینکه نباید اجازه دهیم حواشی بر موارد اصلی در نظام غلبه کند، مطرح کرد: این پستها جا به جا می شود، امیدوارم بعد از استانداری در هر جای نظام که باشم با افتخار خدمت کنم./804/پ203/ب1

ارسال نظرات