۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۲۸۲۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تیم های امر به معروف و نهی از منکر در هیأت های مذهبی فعال شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید تیم های امربه معروف و نهی از منکر در هیأت های مذهبی فعال شوند و تذکرات لازم را به کسانی که قصد ناهنجاری دارند را بدهند.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت السلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در گردهمایی مسؤولان هیأت های مذهبی و مداحان خراسان جنوبی اظهار داشت: هیأت های مذهبی زمینه تقویت فکری و ذهنی افراد را فراهم می کنند.

وی با بیان اینکه هیأت های مذهبی تداوم دهنده راه شهدا هستند، گفت: کار هیأت های مذهبی بسیاری ارزشمند است و از این هیأت ها طلبه و روحانیون تربیت شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شهید حججی اشاره کرد و افزود: شهید محسن حججی به امام حسین(ع) اقتدا کرد و مانند یاران امام همه چیز را کنار گذاشت و جان خود را فدای امام حسین(ع) کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود اقتدار شیعه را به عالم رساند، تصریح کرد: کسانی که مسیر آن ها امام حسین(ع) بوده است راه حق و حقیقت را پیدا کرده و نجات یافتند.

وی ادامه داد: هیأت های مذهبی قلب تپنده شیعه هستند که بیشترین جاذبه ها را دارد و هیأت های مذهبی بهترین مکان و مرکز برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هیأت ها باید کلاس درس و دانشگاه باشند و آسیب های اجتماعی و آسیب های عزاداری در آن کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام رضایی گفت: تیم های امربه معروف و نهی از منکر در هیأت های مذهبی فعال شوند و تذکرات لازم را به کسانی که قصد ناهنجاری دارند را بدهند./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات