۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۲۷۸۴۷
حجت الاسلام والمسلمین حسيني خراساني:

همه شئون در محرم تحت نهضت عاشورا قرار می گیرند

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، آغاز محرم و هفته دفاع مقدس، گفت: طلاب جدیدالورود به شاگردی امام صادق(ع)، سربازی امام عصر(عج) و حرکت کردن در مسیر نهضت عاشورای حسینی افتخار کنند.
سيد احمد حسيني خراساني سيد احمد حسيني خراساني سيد احمد حسيني خراساني سيد احمد حسيني خراساني سيد احمد حسيني خراساني سيد احمد حسيني خراساني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) خواهران شهرستان قرچک همراه با ویژه برنامه هفته دفاع مقدس عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و ناجای دیگرمسؤولین این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سيد احمد حسيني خراساني نماینده مجلس خبرگان رهبري با حضور در این مراسم با بیان اینکه همه قدرت، اقتدار و امنیت کشور را مرهون خون شهدا و زحمات جوانان انقلابی هستیم، گفت: در یک نگاه انفرادی و مقطعی شاید خیلی این زحمات به نظر نیاید اما اگر همه روی هم و باهم محاسبه شود؛ می بینیم که چه قدرت بزرگی است که دنیا را متحیر کرده است و در برابر آن این همه دشمن با این همه تلاش راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، آغاز محرم و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: وقتی نام حسین(ع) مطرح است همه شئون در محاق عاشورا قرار می گیرند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بیان اینکه حوزویان مفتخرند به شاگردی امام صادق(ع)، سربازی امام عصر(عج) و حرکت کردن در مسیر نهضت عاشورای حسینی، ابراز کرد: اگر بگوییم هر چه داریم از حسین است، اغراق نکرده ایم.

وی ادامه داد: همه ما متعلق به جمهوری اسلامی هستیم که آغازش 15خرداد سال1342 و توسط قیام مردم این منطقه شکل گرفت و پیروزی اش در 22بهمن1357 بوده است.

نماينده مردم خراسان رضوي در مجلس خبرگان رهبري با یادآوری اینکه آغاز و پیروزی انقلاب اسلامی مقارن با عاشورا بوده است، خاطر نشان کرد: در این میان هرچه قدرت تزریق شده و سال به سال انرژی پمپاژ شده توسط عاشورا بوده است، امروز هم هرچه داریم از عاشورا است.

وی با اذعان به اینکه امروز هرچه در این مدارس هزینه شود، سرمایه گذاری است، تصریح کرد: سرمایه گذاری در این مدارس جواب خواهد داد و موجب موفقیت برای کشور، مکتب و فرزندان این وطن خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبري بنا به روایتی ابراز کرد: بر هر زنی واجب است زهرای فاطمه(س) را مساعدت کند، امروز خواهران به اینجا آمده اند تا زهرا(س) را کمک کنند، آمده اند تا کنیز خواهر حسین(ع) باشند.

وی در پایان ضمن تبریک به طلاب جدیدالورود که وارد سربازی امام زمان(عج) شده اند، خطاب به آنان توصیه کرد: خوب درس بخوانید تا برای جامعه مفید باشید.

گفتنی است در ابتدای این برنامه حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به تقارن بهار دانش با بهار عقیده و آرمان، تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی جدید با آغاز ماه محرم و هفته دفاع مقدس، همه در یک مسیر قرار دارند، همه این حرکتها صرفاً جهت تمرکز اذهان کل بشریت به ویژه دنیای اسلام است./804/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات