۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۲۶۸۴۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصرخوزستان:

راهیان نور بهترین الگو برای نسل جوان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: یکی از دستاوردهای ماندگار و با ارزش این چندسال اخیر راهیان نور است که بهترین الگو و کار فرهنگی برای نسل های جوان و نسل های آینده به شمار می آید.
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، هفتمین جشنواره مالک اشتر با معرفی مسؤولان و مدیران موفق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان شامگاه گذشته 28 شهریورماه در سالن سپاه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام شفیعی زاده، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، اظهار داشت: روحانیان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی با روشنگری بالای خود مراقب تهدیدات دشمنان باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان در ادامه افزود: مدیران و روحانیان به دنبال اختلافات و مسائل حاشیه ای نباشند چرا که دشمنان از همین اختلافات سوءاستفاده می کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: اختلافات در حوزه راهبردی و استراتژیکی بسیار خطرناک است و درواقع بر سرنوشت نظام تاثیرگذار خواهد شد؛ پس نباید به این اختلافات دامن زد.

حجت الاسلام شیفیعی زاده با بیان اینکه دولت باید پاسخ محکمی به تهدیدهای خارجی بدهد، ابراز داشت: دولت و به ویژه دستگاه دیپلماسی ما نباید برابر تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان سکوت کند و پاسخ مناسب و قاطعی به این کارهای دشمنان داده شود.

وی در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب هم بارها تاکید کردند که یاوه گویی های دشمنان را باید به طور قاطع و جدی پاسخ داد و همچنین مردم خواستار یک مطالبه جدی از نظام باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پایان گفت: یکی از دستاوردهای ماندگار و با ارزش این چندسال اخیر راهیان نور است که بهترین الگو و کار فرهنگی برای نسل های جوان و نسل های آینده به شمار می آید چرا که در حقیقت حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس با ارزش و تاثیر گذار است که می طلبد بیشتر به این موضوع در جامعه پرداخته شود./9453/د103/ب1

ارسال نظرات