۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۲۶۵۶۰
رحمانی فضلی:

داشتن قدرت تعامل لازمه موفقیت مدیران در عرصه خدمت رسانی است

وزیر کشور با تأکید بر ضرورت توجه مدیران و مسؤولان به حفظ و برقرری قدرت تعامل با جریان های سیاسی و اجتماعی گفت: این مهم لازمه موفقیت مدیران در عرصه خدمت رسانی، روق اقتصادی و امنیت کشور است.
رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امشب  در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان استانداران گفت: استانداران باید قدرت تعامل داشته باشند.

وی منظور از قدرت تعامل را تعامل با همه جریان های سیاسی عنوان کرد و افزود: همانگی در ادارات و قدرت تعامل در جامعه لازمه موفقیت مدیران و مسؤولان است.

وزیر کشور حفظ و برقراری امنیت را مهم خواند و اظهار داشت: سیاست داخلی و مشارکت عمومی محور و هسته اصلی امنیت است.

وی با تأکید بر ضرورت اینکه مدیران باید برنامه های دولت را قبول داشته و در اولویت قرار دهند، عنوان داشت: در راستای اجرایی شدن برنامه های دولت باید در حفظ مدیران، تقویت توانمندی آنان و برطرف شدن نقظه ضعف ها تلاش کنیم.

رحمانی فضلی اقتصاد را امروز در اولویت دانست و گفت: برای تحقق و رونق اقتصادی استانداران نیز باید همچون دیگر مسؤولان حرکتی شتاب دار داشته باشند.

وی نقش استانداران را نقشی هماهنگ کنندگی خواند و ادامه داد: استاندار باید قدرت اقناع سازی داشته و معیارهای اخلاقی را محور قرار دهد تا بتواند موفق شود.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار، استاندار همه مردم است، عنوان داشت: اصولگرا و اصلاح طلب بودن در عرصه خدمت رسانی تأثیری ندارد، تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع آسیب های اجتماعی، توجه به سیاست داخلی، صیانت از آزادی ها و تقویت آزادی ها از اولویت قرار دارد و مسؤولان باید به این مهم توجه داشته باشند./9459/۲۰۲/ح

ارسال نظرات