۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۲۴۶۲۶
 امام جمعه شادگان:

روحانیان در محرم نسبت به اجرای صحیح امر به معروف آگاه سازی کنند

امام جمعه شادگان گفت: خطبا و روحانیان در ماه محرم در منبرها باید نسبت به اجرای صحیح امر به معروف آگاه‌سازی کنند و نباید این سنت به فراموشی سپرده شود.
امام جمعه شادگان شرفی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان امروز چهارشنبه 22 شهریورماه در جمع خطبا و روحانیان این شهرستان، اظهار داشت: ماه محرم ماه اشک و عزا و نیز ماه بیدار باش انسان‌هاست؛ از این رو نقش روحانیت برای فراهم کردن و جمع کردن فضای محرم بسیار برجسته است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه توجه به ماه محرم و فرصت‌های ارزشمند آن باید سرلوحه فعالیت های ماه محرم از سوی روحانیان قرار گیرد، افزود: قشر روحانیت که حافظان اصلی انقلاب و ارزش‌های دینی هستند باید از فرصت تبلیغی این ماه در تحکیم و تقویت معنویت مردم بهره‌برداری کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان، رسالت و وظیفه خطبا و روحانیان را بسیار سنگین و خطیر دانست و خاطرنشان کرد: نقش روحانیان در ارتقای سطح آگاهی‌های مردم در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: خطبا و روحانیان در ماه محرم در منبرها باید نسبت به اجرای صحیح امر به معروف آگاه‌سازی کنند و نباید این سنت به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان بیان داشت: با فرهنگ عاشورا است که می‌توانیم انقلاب را از جنگ نرم دشمنان مصون بداریم و تا زمانی که فرهنگ عاشورایی و رفتار حسینی داریم دشمنان نمی‌توانند در ما رخنه کنند و همواره شاهد شکست تبلیغات دشمنان خواهیم بود./9453/د103/ب1

ارسال نظرات