۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۲۴۰۷۰
رسانه های امروز در یک نگاه؛

نقش آمریکا در نسل کشی مسلمانان میانمار

چراغ سبز آمریکا به نسل‌کشی میانمار، آیا حقوق نجومی جرم نیست؟!، نقشه طراحی شده برای کاهش جمعیت مسلمانان، نوبل جنایت، نقش مرکزی حزب‌الله در آزادسازی دیرالزور بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چراغ سبز آمریکا به نسل‌کشی میانمار، آیا حقوق نجومی جرم نیست؟!، نقشه طراحی شده برای کاهش جمعیت مسلمانان، نوبل جنایت، نقش مرکزی حزب‌الله در آزادسازی دیرالزور بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که همچنان موضوع کشتار مسلمانان میانمار در رسانه ها مطرح است.

با توجه به نسل کشی مسلمانان میانمار روزنامه حمایت نوشت که قطعا پشت پرده این کشتار بی رحمانه دولت آمریکا نقش اساسی دارد تا بتواند اهداف و سیاست های خود را در منطقه شرق آسیا به کرسی بنشاند؛ با توجه به اینکه اکثر مقامات کشورهای دنیا این کشتار وحشیانه رامحکوم کردند ولی دولت آمریکا که مدعی حقوق بشر است در قبال این فاجعه نه تنها سکوت بلکه می توان گفت حمایت می کند.

روزنامه جوان به پیروزهای غرورآفرین رزمندگان اسلام خصوصا حزب الله لبنان اشاره کرده است و به نقش اساسی حزب الله در پیروزی های اخیر برابر داعشی ها پرداخته است؛ باید به این نکته اشاره کرد که حزب الله نقش مرکزی است چراکه حزب الله نه تنها نقش دفاع از مناطق تحت محاصره دیرالزور را بر عهده دارد بلکه بلکه محوریت حملات تهاجمی و آزادسازی مناطق را هم بر عهده دارد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله حقوق های نجومی پرداختند که در ذیل به آن اشاره شده است که با هم می خوانیم.

چراغ سبز آمریکا به نسل‌کشی میانمار

روزنامه حمایت نوشت: اینکه دولت آمریکا در برابر کشتار بیش از ۴ هزار انسان بی‌گناه و آواره شدن ۳۰۰ هزار نفر مسلمان بی‌پناه، خم به ابرو نمی‌آورد، از زد و بندهای پشت پرده کاخ سفید با مقامات میانمار در راستای تحقق استراتژی و اهداف آنان در منطقه شرق آسیا حکایت دارد.

ادامه مطلب...

آیا حقوق نجومی جرم نیست؟!

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: بالاخره دولت و مجلس باید به این سؤال کلیدی پاسخ دهند که حقوق نجومی و نامشروع، جرم است یا نه؟! اگر هست چرا برخورد نکردند؟ اگر نیست عنوان حقوقی این پدیده تجملی و اشرافی‌گری چیست؟

ادامه مطلب...

نقشه طراحی شده برای کاهش جمعیت مسلمانان

روزنامه جام جم نوشت: در یک نقشه بین‌المللی طراحی شده است که جمعیت مسلمانان باید کاهش پیدا کند. این مسأله نه‌تنها در میانمار بلکه در سوریه، عراق، یمن، بحرین،‌ سودان،‌ نیجریه،‌ کشمیر، پاکستان و افغانستان در حال پیگیری است.

ادامه مطلب...

نوبل جنایت

روزنامه وطن امروز تیتر صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت:جهان آنگ‌سان‌سوچی رهبر سیاسی میانمار و دارنده نوبل صلح را در نسل‌کشی مسلمانان روهینگیا شریک می‌داند.

ادامه مطلب...

نقش مرکزی حزب‌الله در آزادسازی دیرالزور

روزنامه جوان نوشت: در حالی که بخشی از نیروهای حزب‌الله از مناطق تحت محاصره در دیرالزور دفاع می‌کردند، بخش دیگری از نیروهای حزب‌الله نقش محوری در عملیات تهاجمی به عهده داشتند که برای شکست محاصره این مناطق از خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

ادامه مطلب...

بیمارستان یا پاتوق ضدنظام؟!

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: بنا بر اخبار و مستندات رسیده به دفتر روزنامه، چند سالی است که مفاسد و موارد اخلاقی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و حقوقی قابل توجهی در مرکز قلب تهران رخنه کرده و ریشه دوانیده است.

ادامه مطلب...

هراسی که از آن عصر تابستانی شروع شد

روزنامه جوان نوشت: اگر امکان به کارگیری گزینه نظامی علیه ایران وجود داشت، سران واشنگتن لحظه‌ای در به کارگیری آن تردید نمی‌کردند. ۱۱ سپتامبر و ماوقع پس از آن تجربه‌ای است که می‌گوید از غرش «ببر کاغذی» نباید ترسید.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است یکی از علل سکوت بعضی از کشورهای غربی خصوصا دولت آمریکا کاهش جمعیتی مسلمانان جهان است که نمونه های آن را می توان در یمن، عراق، سوریه، بحرین و میانمار مشاهده کرد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 
ارسال نظرات