۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۲۳۷۷۹
با حضور آ‌یت الله مکارم شیرازی؛

راهپیمایی با شکوه عید سعید غدیرخم برگزار شد

راهپیمایی باشکوه عید سعید غدیر خم با حضور حضرت ‌آیت الله مکارم شیرازی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
عید غدیر علی ولی الله پیاده مردم قم به از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران در روز عید غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم باشکوه تجمع و پیاده روی عید سعید غدیر خم با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی قم عصر امروز با هدف گرامیداشت عید الله الاکبر عید ولایت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی با شکوه که از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی این روز را گرامی داشته و به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به ویژه امیرمؤمنان تبریک گفتند.

این راهپیمایی با حضور هزاران نفر از عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد و شخصیت های برجسته حوزوی همانند حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید و حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در آن شرکت کرده و بر ضرورت بزرگداشت هرچه با شکوه تر این روز بزرگ تأکید کردند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در حاشیه این راهپیمایی بزرگ در گفت وگو با خبرنگاران با تجلیل از حضور باشکوه مردم در این مراسم، غدیر را عید ولایت دانست و با تأکید بر این که دوام و بقای اسلام به غدیر است، گفت: غدیر نباید هرگز فراموش شود، جریان غدیر پایه اصلی دین مبین اسلام به شمار می آید.

وی تأکید کرد: باید همه به غدیر اهمیت دهند و تا جایی که می توانند با حقیقت غدیر آشنا شوند، وظیفه مردم است که با شکوه هر چه بیشتر در مراسم راهپیمایی و جشن های غدیر شرکت و به حقیقت غدیر معرفت پیدا کنند، خوشبختانه امسال این راهپیمایی و جشن باشکوه برگزار شد و پس از این نیز باید باشکوه بیشتر برگزار شود.

همچنین حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون«مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار»، «آمریکا و اسرائیل عدوالله» و «مرگ بر تکفیری» جنایات مستکبران جهان و تکفیری ها در جهان اسلام به ویژه نسل کسی مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کردند و خواستار وحدت و اتحاد امت اسلام برای مقابله با دشمنان شدند./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات