۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۲۳۱۹۰
رییس ستاد نمازجمعه بیرجند:

نمازجمعه سنگر مستحکم در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان است

رییس ستاد نمازجمعه بیرجند گفت: نمازجمعه سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان است.
نمازجمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمدحسن زنگویی، رییس ستاد نمازجمعه بیرجند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نمازجمعه سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان است.

وی گفت: نمازجمعه در انقلاب اسلامی و در دفاع از ارزش ها و در دفاع مقدس نقش اساسی داشته و امروز نمازجمعه سنگر دفاع از ارزش ها و ولایت و خون شهدا است.

رئیس ستاد نمازجمعه بیرجند افزود: دشمنان درصدد هستند نمازجمعه را کمرنگ جلوه دهند اما باید با حضور هوشمندانه و همیشه در صحنه در میعادگاه های نماز جمعه دشمنان را مایوس و ناامید کنیم.

زنگویی تصریح کرد: با حکم رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی به عنوان امام جمعه شهرستان معرفی شده و نخستین نمازجمعه این هفته به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه مراسم این هفته نمازجمعه زودتر آغاز می شود از این رو سازمان اتوبوسرانی و شرکت واحد بیرجند از ساعت 10:30 دقیقه صبح به همشهریان در نقاط مختلف شهر سرویس ارائه می کند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: از مردم بیرجند درخواست می شود حضور پررنگ و باشکوهی در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عبادی به عنوان امام جمعه بیرجند داشته باشند./880/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات