۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۲۲۲۶۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ولایت مداری و انقلابی بودن دو ویژگی بارز نیروهای مسلح کشور است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت کشور ما قطعا ولایت محور است، گفت: ولایت مداری، مردم داری و همچنین انقلابی بودن از ویژگی های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز شنبه 11 شهریور ماه در صبحگاه مشترک پدافند هوایی جنوب غرب کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهسد مدافع حرم آل الله، محسن حججی، اظهار داشت: در حقیقت ما باید خدا را شکر گزار باشیم که نیروهای مسلح ما مایه عزت ملی، آسایش و اقتدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همبستگی، هماهنگی و صمیمیت بر اساس وظایف و مأموریت های ذاتی خود نقش یکدیگر را تکمیل و در مقابل دشمنان ایران اسلامی محکم ایستاده اند.

آیت الله کعبی افزود: نیروهای مسلح ما ویژگی های ممتازی از قبیل انقلابی بودن و مکتبی بودن را دارند و در حقیقت ایمان به خداوند متعال در راس این ویژگی های ممتاز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل درباره اقتدار نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند قدرت حقیقی قدرت خداوند متعال است و سایر قدرت های دنیا پوشالی است؛ پس آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه اظهار داشت: توانمندی ها در عرصه های هوافضا، زمین، دریا، قدرت موشکی، پدافند هوایی همه در راستای مقابله با دشمنان اسلام، بدخواهان ملت عزیز ایران و همچنین مستکبران است و بسیار طبیعی است که ملت ایران هیچ گونه محدودیت و توقفی را در ارتقای توانمندی های خود به ویژه در عرصه های نظامی و دفاعی قبول نخواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مکتبی بودن نیروهای مسلح گفت: مکتبی بودن یکی از رمزهای موفقیت نیروهای مسلح است که می توان به تلاوت قرآن، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، اعتقاد به موضوع عاشورای حسینی و دعا و نیایش اشاره کرد که این ملاک های مکتبی بودن باید در میان نیروهای مسلح ما حفظ و تقویت شود.

آیت الله کعبی درباره پدافند هوایی بیان داشت: پدافند هوایی نیروهای مسلح وظیفه دفاع از مرزهای هوایی ایران اسلامی را برعهده دارد که مرزبان آسمان های ایران و خط اول مقابل هجمه های استکبار و دشمنان این مرز و بوم به شمار می آید.

وی در پایان با با اشاره به ویژگی مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ابراز داشت: امنیت کشور ما قطعا ولایت محور است و ولایت مداری، مردم داری و همچنین انقلابی بودن از ویژگی های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید./۹۴۵۳/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات