۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۵۲۱۹۹۶

تشکر نائب رییس بسیج مردمی عراق از سید حسن نصرالله

معاون فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق با ارسال نامه ای سرگشاده خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان از زحمات وی تشکر کرد و حزب الله را اسوه ای برای مقاومت عراق در برابر حملات دانست.
ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، ابومهدی المهندس معاون فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق، الحشد الشعبی، با ارسال نامه ای سرگشاده خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: از شما آموختیم که چگونه مسیر را پیش برویم و از شهدای حزب الله در خاک عراق یاد گرفتیم که چگونه خاک و ارزش های خود را خضاب شده در خون خود محافظت کنیم.

وی دراین نامه خطاب به دبیرکل حزب الله نوشت: ای سید مقاومت، تو روح واولین خبر مقاومت هستی، تو رستاخیر گلوله ای و عنفوان مرزها، مقاومتی که تو سیدش نباشی بی معناست و ممانعه ای که تو رسول، مضمون و آغاز آن نباشی ارزشی ندارد. از شما آموختیم که چگونه این مسیر را طی کنیم. از شهدای حزب الله یاد گرفتیم که چگونه خاک خود را خضاب شده در ارزش های خون مشترک محافظت کنیم.

در ادامه نامه آمده است: پیش از سه دهه و بیشتر، جرقه زده شد و اکنون «سرآغاز»، به یک پروژه برای آزادی تبدیل شده است ومردان تو مشعل های آزادی اند. ما و شما در راه مستقیم پروردگار بزرگ قرار داریم و در یک جبهه واحد در مقابله با خاکریزهای افراط گرایی، منبرهای اغراق وخندق های صهیونیسم حرکت می کنیم.

ابو مهدی المهندس افزود: ملت مقاوم، پیروان، طرفداران و عاشقان شما، راهتان را خواهند پیمود، مسیری که مرزی آن را محدود نمی کند وفتنه های فتنه انگیزان و یاوه گویی یاوه گویان آن را متوقف نخواهد کرد.

در پایان این نامه آمده است: ای سید مقاومت، تو در گذشته، اکنون ودر آینده عنوانی برای شکوه ومجد وطرح مخالفت آگاهانه هستی؛ در گذشته، حال وآینده با شما خواهیم بود؛ در مسیر همان طرحی که در امتداد آسمان تا زمین گسترده شده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات