۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۲۱۹۱۱
وزیر اطلاعات:

خدمات صادقانه مسؤولان مایه سربلندی نظام است

وزیر اطلاعات مسؤولیت پذیری را امانت دانست و گفت: در انجام مسؤولیت ها باید دلسوز مردم باشیم؛ چراکه دلسوزی نقش بسزایی در انجام به موقع و صحیح مسؤولیت ها دارد و مایه سربلندی نظام است.
وزیر اطلاعات-

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات ظهر امروز، در نشست شورای اداری لرستان که در استانداری استان برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت است.

وی با تأکید بر ضرورت بررسی میزان موفقیت خدمات ارائه شده و میزان کیفیت و کمیت انجام کارها افزود: در راه خدمتگزاری و خدمت رسانی امید است راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهیم.

وزیر با بیان اینکه مسؤولیت پدیری در راستای خدمت رسانی به مردم توفیقی از سوی خدای متعال است و در حفظ این امانت الهی باید کوشا باشیم، عنوان داشت: خدمات صادقانه و مخلصانه مسؤولان مایه سربلندی نظام است و نباید از این مهم غافل شد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش و کوشش در عرصه خدمت رسانی و توجه به کیفی سازی امور خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف و انجام درست مسؤولیت، نیازمند حفظ وحدت است.

رقابت ها در عرصه خدمت رسانی صورت گیرد

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید بر دوری کردن از رقابت در انجام امور اظهار داشت: رقابت ها باید در مقام خدمت باشد و از رقابت منفی باید دوری کرد؛ چراکه رقابت منفی موجب هدر رفتن انرژی در عرصه خدمت می شود.

وی مسؤولیت پذیری، پست و مقام ها را برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: اینها وسیله آزمایش انسان بوده و اگر منشأ خدمت برای مردم نباشند جز سنگینی بر دوش مسؤولان هیچ ارزشی ندارند.

برخورداری از امنیت حق مردم است

وزیر اطلاعات برخورداری مردم از امنیت را حق آنان دانست و اظهار داشت: در کنار خدمت رسانی به مردم باید حسن خلق و برخورد مناسب با آنان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در عرصه خدمت رسانی نباید دینداری را تابع دنیا کرد چراکه دین، دنیا و آخرتشان خسارت می بیند، بلکه برای به دست آوردن دین و دنیا باید محیط و دنیا را تابع دین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: دلسوزی مسؤولان برای مردم بهترین و مهم ترین عامل در راستای ارائه خدمت و انجام صحیح و به موقع مسؤولیت ها است./9459/پ۲۰۲/ب۱     

ارسال نظرات