۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۲۱۸۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شهیدان رجایی و باهنر از دل مردم و همراه با ملت بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باید سفیر فرهنگ حسینی باشند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر از دل مردم، برای مردم و همراه مردم بودند و خود را وقف مردم می کردند.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت:‌ شهیدان رجایی و باهنر همواره تلاش و کوشش می کردند در واقع با این تلاش خود به امام علی(ع) اقتدا کردند و باید از این شهیدان درس گرفت.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر با تلاش و کوشش خود بر بسیاری از مشکلات غلبه می کردند از این رو فکر کردن به این شهیدان انسان را امید می دهد که می توان بر مشکلات غلبه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر دولت شهیدان رجایی و باهنر را باید ادامه بدهیم، افزود: مسؤولان در جامعه اسلامی اگر صداقت داشته باشند و با صداقت رفتار کنند مردم به نظام اسلامی امیدوار می شوند.  

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: مسؤولان نباید در این جامعه طوری رفتار و عمل کنند که مردم به رای دادن خود به این حکومت دینی پشیمان شوند.

وی با بیان اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باید سفیر فرهنگ حسینی باشند، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر از دل مردم، برای مردم و همراه مردم بودند و آن ها خود را وقف مردم می کردند، این شهیدان مسؤولیت را در نظام اسلامی یک امانت و هدیه الهی می دانستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان به مسؤولیت خود با دید طعمه نگاه نکنند، خاطرنشان کرد: باید مواظب بود که این مسؤولیت ها انسان را گرفتار منیت ها نکند زیرا انسان اگر گرفتار شد از خدا و قرآن فاصله می گیرد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک معلم بودند و برای همیشه نیز معلم خواهند ماند، دولت شهیدان رجایی و باهنر همیشه در طول تاریخ زنده خواهد ماند.

وی افزود: امروز فقر فکری، فرهنگی و اقتصادی در استان و کشور وجود دارد و اگر اقتصاد در جامعه درست نباشد فرهنگ نیز معنایی ندارد و این تدین مردم بوده که مرزها و روستاها را نگه داشته است./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات