۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۲۱۸۱۰
رییس دفتر رییس جمهور:

به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف دولت هستیم/ رفع مشکلات معیشتی اولویت دولت

واعظی با بیان اینکه اولویت دولت دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم است، گفت: همه ظرفیت ها و امکانات در کشورمان باید در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی باشد.
محمود واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امیدواریم دولت دوازدهم مورد رضایت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم قرار بگیرد، گفت: به یقین دولت نیازمند دعای خیر و رهنمودهای ارزشمند علما و مراجع تقلید است تا بتواند گام های مؤثری را در جهت پیشرفت و رونق اقتصادی کشور بردارد.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به بی ثباتی و ناامنی به وجود آمده در منطقه، اظهار داشت: در دولت یازدهم با کمک همه نهادهای امنیتی و نظامی، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و همه دلسوزان توانستیم فضای آرام‌تری را در کشور ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زندگی مردم بسیار است، بیان داشت: می دانیم که قشری از جامعه در معیشت خود با مشکلاتی مواجه هستند و برای برطرف کردن این مشکل‌ها لازم است که رونق اقتصادی در کشور ایجاد شده و مشکل بیکاری جوانان به خوبی برطرف شود.

واعظی با بیان اینکه اولویت دولت دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم است، ابراز داشت: همه ظرفیت ها و امکانات در کشورمان باید در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی بوده و اینکه پس از انتخابات، رقابت ها را به رفاقت ها تبدیل کنیم و با حضور و مشارکت سه قوه و همه افراد متخصص و دلسوز مشکلات کشور را کاهش دهیم.

رییس دفتر رییس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم بررسی شده و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تبدیل کردن آنها به نقاط قوت هستیم؛ در دولت یازدهم در برخی امور موفقیت های خوبی داشتیم اما در برخی نقاط نیز باید بهتر کار کنیم. /841/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات