۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۲۱۴۹۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه ۱۰ شهریور ماه جاری با حضور ائمه جماعات در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه خبر داد و بیان داشت: این مراسم در مصلای غدیر برگزار می شود.

وی دعای عرفه را میراث ماندگاری از امام حسین(ع) خواند و افزود: امروز مسلمانان با تأسی از امام حسین(ع) قرائت دعای عرفه را به پا می دارند.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: انسان در روز عرفه و در صحرای عرفات با قرائت دعای عرفه به مقامی از معرفت و عرفان الهی خواهد رسید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه دعای عرفه فرصت مناسبی برای تطهیر روح و نفس است، خاطرنشان کرد: عرفه روز بازگشت به سوی خدای متعال است.

وی افزود: افرادی که از شب های قدر جا مانده اند، از این روز و فرصت عرفه باید برای تطهیر نفس و روح بهره مند شوند.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: با بهره مندی از فرصت روز عرفه باید تلاش کرد با بازنگری در اعمال خویش از سرچشمه نور الهی بهره مند شد و در جهت نزدیک شدن به خدای متعال گام برداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه دعای عرفه افزون بر مصلا های نماز جمعه در گلزارهای شهدا در سراسر استان لرستان برگزار می شود، یادآور شد: مراسم سخنرانی با حضور ائمه جماعات برگزار می شود.

گفتنی است: نماز عید قربان صبح روز جمعه، 10 شهریور ماه جاری در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات