۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۱۹۸۳۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

شهید حججی حجت را تمام کرد

شهید حججی، حجتی مقابل چشم همگان، تکرار يک حرف خلاف واقع، دولت، قدر این اعتماد را بداند، اقتصاد عروس هزار داماد شد، گاف دادیم، باج دادیم، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز بود که به آنها پرداخته شد.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهید حججی، حجتی مقابل چشم همگان، تکرار يک حرف خلاف واقع، دولت، قدر این اعتماد را بداند، اقتصاد عروس هزار داماد شد، گاف دادیم، باج دادیم، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز بود که بیشتر آنها به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مورد شهید حججی پرداختند.

خلوص شهید مدافع حرم محسن حججی موجب شده که همچنان حال و هوای کشور عزیزمان غرق در عظمت و عزت این شهید بزرگوار باشد و در سرتاسر کشور اسم و یاد این شهید زنده است و در همه مراسمات و برنامه های مذهبی و ملی بر سر زبان ها است.

شهید حججی هرگز تصور نمی کرد روزی به مقامی برسد که رهبر معظم انقلاب در تعریف و تمجید ایشان این جمله را بیان کند که "خداوند شهید حججی عزیز را حجتی در مقابل چشم همگان قرار‌ داد" این جمله ارزشمند نشانگر مقام و منزلت بالای  این شهید در جامعه امروز است که او حجت را برای همه تمام کرد.

دیدار دیروز مقام معظم رهبری با جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان یکی از اخبار مهمی بود که رسانه های امروز به آن پرداختند که در ذیل با هم می خوانیم.

شهید حججی، حجتی مقابل چشم همگان

روزنامه وطن امروز در تیتر یک صفحه امروز خود نوشت: مسؤولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.

ادامه مطلب...

تکرار يک حرف خلاف واقع

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: ریيس جمهور يک‌شنبه گذشته در سخنان پاياني خود در دفاع از وزرا تصريح کرد: «علاوه بر خزانه، صندوق ها را هم خالي تحويل گرفتيم»! اين سخن که خزانه خالي است، در آغاز مذاکرات هسته اي آسيب جدي به حيثيت کشور و نيز اعتبار کساني که رفتند از سوي ملت با ۱+۵ مذاکره کنند، وارد کرد.

ادامه مطلب...

دولت، قدر این اعتماد را بداند

روزنامه قدس نوشت: اعتماد مردم و مجلس به حسن روحانی و وزیران پیشنهادی پشتوانه و سرمایه عظیمی برای دولت دوازدهم به وجود آورده است. سرمایه ای که انتظار می رود دولت مردان به عنوان یک فرصت از آن استفاده درست کرده و با شتابی بیش از گذشته در مسیر خدمتگزاری، گام بردارند.

ادامه مطلب...

اقتصاد عروس هزار داماد شد

روزنامه جوان نوشت: اقتصاد دولت دوازدهم با ايجاد ۲معاونت اقتصادي در نهاد رياست جمهوري و وزارت امور خارجه در کنار ۳ وزير اقتصاد، تجارت و کشاورزي عروس هزار داماد شده است.

ادامه مطلب...

گاف دادیم، باج دادیم

روزنامه جوان  طی یادداشتی نوشت: دو حاشيه بزرگ، هرچه كه بخوانيدش، اما شيريني رأي اعتماد رؤيايي مجلس به كابينه دوازدهم را كمي بدمزه كرد.

ادامه مطلب...

مگر کابینه دوازدهم انتخاب خودتان نیست؟!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: اعتراض اصلاح‌طلبان به ترکیب کابینه‌ای که خود از اعضای اصلی آن هستند غیرقابل قبول تلقی می‌شود و قبل از آن که واقعی باشد، مصنوعی به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب...

اگر دادگاه سران فتنه برگزار شود

روزنامه جوان نوشت: در واقع سران فتنه در سال ۸۸به مقابله با رأی مردم و نتیجه انتخابات که دلخواه آنان نبود، پرداختند و آن مسائل را رقم زدند. تبرئه آقایان در گرو اثبات درستی این ادعاست. آقایان فتنه‌گر اگر نتوانند ادعای خود را ثابت کنند، آن گاه مسئول همه خسارات وارد شده به کشور و مردم خواهند بود.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است یاد و خاطره شهید حججی نباید فقط برای این چند روز باشد و بعد مدتی از یادها برود بلکه باید به گونه ای عمل شود که این شهید بزرگوار همیشه الگوی جوانان این مملکت باشد که چگونه باید در برابر دشمنان این خاک و بوم باعزت ایستادگی کرد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 
ارسال نظرات