۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۱۹۶۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتظار مردم از دولت جدید پایان دادن به دوره رکود است

نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین مطالبه مردم از دولت جدید را تمام شدن رکود عنوان کرد و گفت: مسؤولان در این راستا باید مدیریت جهای داشته باشند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دولت بیان داشت: مردم از دولت جدید همچنان انتظار تحقق وعده ها را دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم از وجود رکود در جامعه رنج می برند، افزود: مهم ترین انتظار و خواسته مردم از دولت جدید و دولتمردان تمام شدن دوره رکود است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تقارن آغاز هفته دولت و با موضوع رأی اعتماد مجلس به وزاری پیشنهادی رییس جمهور اظهار داشت: انتظار می رود پس از رأی اعتماد به وزرا، فعالیت دستگاهها پویاتر و جدی تر شود.

امام جمعه خرم آباد شهید رجایی و باهنر را الگوی کاملی برای دولتمردان دانست و گفت: مسؤولان نظام اسلامی در خدمت رسانی به مردم باید از این بزرگان الگو بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ساده زیستی، مسؤولیت پذیری، ولایت مداری و مدیریت جهادی را از جمله ویژگی های شهید رجایی و باهنر عنوان کرد و اظهار داشت: مهم ترین عامل در موفقیت مدیران مدیریت جهادی است.

وی عمل گرا بودن را از دیگر ویژگی شهیدان رجایی و باهنر خواند و تأکید داشت: این مهم باید سرلوحه کار دولتمردان در انجام مسؤولیت ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه از دغدغه های مهم مردم به ویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است، اظهار داشت: در این راستا مسؤولان باید با جدیت در پرداخت به مشکلات مردم و به فکر محرومان باشند./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات