۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۱۹۵۹۲
اعتماد مجلس به دولت؛

رسانه های امروز در یک نگاه

مجلس و رأی اعتماد به کابینه دوازدهم، فرصت دوباره، در انتظار عمل، اتحاد اصولی توصیه‌هایی به دولت تازه تأسیس، واقعیت شما این بود بخشی از عناوینی است که رسانه های امروز به آن اشاره کردند.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجلس و رأی اعتماد به کابینه دوازدهم، فرصت دوباره، در انتظار عمل، اتحاد اصولی توصیه‌هایی به دولت تازه تأسیس، واقعیت شما این بود، بخشی از عناوینی است که رسانه های امروز به آن اشاره کردند که بیشتر این رسانه ها به رأی اعتمادی که نمایندگان مجلس دیروز به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم دادند پرداختند.

بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از ۵ روز کار فشرده و چانه زنی ها برای وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم سنگ تمام گذاشت و این نشانگر آن است که نمایندگان مردم در مجلس هم پا و هم سو با دولت دوازدهم و روحانی است؛ انتخاب ۱۶ وزیر از ۱۷ وزیر پیشنهادی دولت این مطلب را در اذهان عمومی ایجاد می کند که در پشت پرده برای جلب رای اعتماد لابی گری هایی بین وزرا و نمایندگان مجلس صورت گرفته است.

حال باید دید وزرای پیشنهادی که با رای بالای مجلس شورای اسلامی پشت میز وزارت خواهند نشست و فرصتی دوباره که نصیبشان شده است چه برنامه های برای حل مشکلات کشور که مردم را این روزها نگران کرده است دارند؛ امروز باید همه اختلافات میان احزاب و جناح های سیاسی را کنار گذاشت و به فکر کشور و ملت بود.

با توجه به تشکیل کابینه دولت دوازدهم با رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیشتر رسانه ها به این موضوع اشاره کردند که عناوین ذیل را با هم می خوانیم.

مجلس و رأی اعتماد به کابینه دوازدهم

روزنامه جوان نوشت: رأی اعتماد دیروز مجلس به کابینه پیشنهادی آقای روحانی و ترکیب آرای داده شده به وزرای پیشنهادی نشان داد که مجلس دهم بیش از آنکه حاصل یک خرد حزبی یا جریانی باشد، محصول لابی‌گری و اراده شخصی رأس هرم در مجلس و دولت است.

ادامه مطلب...

فرصت دوباره

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: رأی اعتماد به زنگنه چه در دولت قبل و چه در این دولت، میلیاردها دلار خسارت مستقیم به کشور وارد کرد. ‌ای کاش مرجعی بود و این معما را حل می‌کرد که سهم هر ایرانی از ابقای یک شخص چقدر است!؟

ادامه مطلب...

در انتظار عمل

روزنامه جام جم نوشت: رونق تولید و اشتغال با راهبرد اقتصاد مقاومتی، مباحث مربوط به محیط‌ زیست و اقدام قاطعانه در حوزه سیاست خارجی در برابر بدعهدی‌های آمریکا از مهم‌ترین مطالباتی است که مردم از اعضای دولت دوازدهم انتظار دارند.

ادامه مطلب...

اتحاد اصولی توصیه‌هایی به دولت تازه تأسیس

کشور‌ها برای بقا در محیط رقابتی کنونی جهانی، نیازمند همکاری ملی در قالب «اتحادهای اصولی» هستند و با ایجاد هم‌افزایی که از این همکاری‌ها حاصل می‌شود، می‌توانند خود را با شرایط جدید انطباق دهند.

ادامه مطلب...

واقعیت شما این بود

روزنامه وطن امروز نوشت: حالا اصلاح‌طلبان که مکرر بیان می‌کردند پیروز انتخابات مجلس شده‌اند، می‌بینند که خط قرمز آنها با رای بالایی یعنی با ۲۵۰ رای دوباره به وزارت کشور راه یافته و لیست امید مجلس نتوانسته حداقلی از تاثیر را در رای‌آوری رحمانی‌فضلی داشته باشد.

ادامه مطلب...

دو خطر عمده در کمین جهان

روزنامه حمایت طی یادداشتی نوشت: جهان کنونی در دالان گذر از نظم سابق تک‌قطبی و دوقطبی به سمت جهان چندقطبی قرار دارد و طبیعتاً در چنین شرایطی، بر حجم تهدیدات و فرصت‌ها افزوده می‌شود.

ادامه مطلب...

خداحافظی با وصف عیش در مجلس!

روزنامه جوان نوشت: دولت یازدهم که برجام را به عنوان ناجی تمام مشکلات می‌دانست اکنون به این نتیجه رسیده است که عمر اقناع افکار عمومی با انداختن تقصیر بر گردن دولت‌های قبلی و وعده برجام تمام شده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه به گذشت ۴سال از دولت و ابقاء بیش از ۵۰درصد کابینه آن انتظار می رود که دولت با هماهنگی بیشتر نسبت به گذشته عملکرد داشته باشد و بیشتر مشکلات کشور را که وعده داده است را به خوبی حل کند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات