۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۱۹۵
دوباره وحشت اروپا را فرا گرفت؛

رسانه های امروز در یک نگاه

رالی خون، تأمل‌برانگیزی حملات تروریستی اسپانیا، از دمشق تا بارسلون!، ابعاد حمله داعش به اسپانیا، پشت پرده‌ کودتای ۲۸ مرداد مهمترین عناوینی است که رسانه های امروز به آن اشاره کردند.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رالی خون، تأمل‌برانگیزی حملات تروریستی اسپانیا، از دمشق تا بارسلون!، ابعاد حمله داعش به اسپانیا، پشت پرده‌ کودتای ۲۸ مرداد برخی از عناوینی است که رسانه های امروز به آن اشاره کردند که حادثه تروریستی اسپانیا مهمترین این عناوین بود که بیشتر رسانه های امروز به این حادثه پرداختند.

حملات تروریستی که این روزها کشورهای اروپایی را در برگرفته این کشورها  در وحشت و نگرانی به سر می برند؛ سران و مسؤولان کشورهای اروپایی باید پاسخگوی این حملات تروریستی که داعش آنها را برعهده می گیرد باشند چراکه سران همین کشورهای اروپایی بودند که در سال های گذشته از این گروه تروریستی و تکفیری داعش حمایت می کردند.

البته باید به این نکته اشاره کرد حملات تروریستی در کشورهای اروپایی مشکوک به نظر می رسد چرا که نحوه حملاتی که در کشورهای اروپایی رخ می دهد با حملات تروریستی که داعش غالبا به صورت انتحاری انجام می دهد متفاوت است؛ چه بسا امکان دارد صهیونیست ها این حملات را با اسم داعش انجام دهند چرا که بیشترین نفع را خود صهیونیست ها از این حملات می برند.

با توجه به حملات تروریستی اخیر در کشورهای اروپایی بیشتر رسانه های امروز به این موضوع اشاره کردند که برخی از این عناوین رادر ذیل با هم می خوانیم.

رالی خون

روزنامه وطن امروز در تیتر صفحه اول خود آورد؛ کاتالونیا در غمناک‌ترین روزهای تاریخ معاصرش عزادار شد و هدف حملات تروریستی گسترده‌ای قرار گرفت که دست کم ۱۴ کشته و بیش از ۱۰۰ زخمی در پی داشته است.

ادامه مطلب...

تأمل‌برانگیزی حملات تروریستی اسپانیا

روزنامه جوان نوشت: کشورهای اروپایی معمولاً در زمان‌هایی مورد حملاتی نظیر حملات تروریستی در بارسلونا قرار گرفته‌اند که کشورهای مورد هدف به نحوی از انحا در دور جدید تلاش‌ها برای احیای مذاکرات و حل سیاسی بحران شریک بوده‌اند.

ادامه مطلب...

از دمشق تا بارسلون!

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: حدود ۵ سال پیش و زمانی که غائله «داعش» و «تکفیری‌ها» را ساختند و این سگ‌های هار را به جان مردم انداختند، غرب هیچ اقدامی برای جلوگیری از هجوم تکفیری‌های چشم آبی از کشورشان به منطقه غرب آسیا نکرد.

ادامه مطلب...

ابعاد حمله داعش به اسپانیا

روزنامه حمایت نوشت: وجه دیگر حمله داعش به اسپانیا و حملات مشابه که بی‌شک با خط دهی مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، تشدید موج اسلام‌هراسی در میان مردم اروپاست.

ادامه مطلب...

پشت پرده‌ کودتای ۲۸ مرداد

روزنامه جام جم نوشت: جیمز بیل نویسنده آمریکایی در کتاب معروفش به نام عقاب و شیر معتقد است دقیقا مسئولیت تمام حوادثی که بعد از کودتای ۲۸مرداد در ایران اتفاق افتاد، متوجه آمریکا و انگلیس است، چون این دو کشور اوضاع را دگرگون کردند و بر دربار ایران و شاه مسلط شدند.

ادامه مطلب...

حرمت نان و نمک نمایندگان و وزرا!

روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: نماینده‌ای که در مجلس به‌شدت از یک وزیر حمایت کرده است، در اکثر موارد خود را در حال قرض دادن نان به وی می‌بیند و چشم امید به روزهای پیش‌رو دارد. شاهد مثال هم نامه تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس در حمایت از جناب زنگنه است.

ادامه مطلب...

رفع حصر؛ یک راه و ۲ پایان

روزنامه جوان با اشاره به حصر سران فتنه نوشت: اصلاح‌طلبان داخل و خارج به دنبال تولید مسأله حقوق بشری برای نظام هستند و همزمانی ممنوع‌المعامله شدن ۱۵۲ تن از کارکنان بی‌بی‌سی و اعتصاب کروبی نمی‌تواند دو مسأله مجزا باشد، خصوصاً اینکه تقی کروبی یک پای ثابت بی‌بی‌سی است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است نباید فراموش کرد که همه حملات تروریستی چه در آسیا، آفریقا و اروپا ریشه در کشورهایی مانند آمریکا دارد چرا که هدف اصلی آمریکا حفظ داعش است تا کشورهای دیگر از جمله ایران نتوانند به قدرت در منطقه برسند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات