۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۱۷۶۳۰
قصه ات به سر رسید؛

رسانه های امروز در یک نگاه

حماسه سر، دو چشم و دو نگاه، سری در رأس اخبار، انتقام می‌گیریم، خون «حججي‌»‌ها ژئوپلتيك غرب آسيا را رقم مي‌زند بخشی از عناوین رسانه های امروز است که به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی اشاره کرده اند.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حماسه سر، دو چشم و دو نگاه، سری در رأس اخبار، انتقام می‌گیریم، خون «حججي‌»‌ها ژئوپلتيك غرب آسيا را رقم مي‌زند بخشی از عناوین رسانه های امروز است که به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی اشاره کرده اند و در این موضوع شخصیت ها و تحلیلگران پیامی را منتشر کردند.

خبر شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی دل هر انسانی را به درد آورد، شهیدی که با انتشار عکس ها و فیلم شهادتش به دست شمرهای زمانه همچون سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) سر از پیکر مطهرش جدا شد که همه مردم از دیدنش بسیار متاثر شدند.

شهید محسن حججی چندین کیلومتر دورتر از وطن و خانواده و فرزند دوساله اش به میدان جنگ رفت تا پاسخ آن عده از کسانی که هنوز هم می گویند سوریه و عراق به ما چه ربطی دارد را بدهد و ثابت کند که دست این دشمنان خبیث در هر زمانی به هر ملتی برسد همین کار را که با او کردند می کنند چرا که آنها یک هدف دارند و آن هم به نتیجه رساندن نقشه های شوم کشورهای استکبار و صهیونیست است و در واقع شهدای مدافع حرم خط مقدم جنگ را بیرون از کشور حفظ کرده اند تا تبعات آن به داخل کشور کشانده نشود.

با شهادت شهید حججی مقامات، شخصیت ها و تحلیلگران طی پیام و یادداشتی در رسانه ها منتشر کردند که عناوین ذیل نمونه های از این یادداشت ها است که به آن اشاره شده است.

حماسه سر

ماجرای شهادت غرورآمیز محسن حججی توسط تروریست‌های داعش، موجی از همبستگی، غرور ملی و تکریم مدافعان حرم را در کشور ایجاد کرد.

ادامه مطلب...

دو چشم و دو نگاه

شهید حججی لحظاتی پس از آنکه در چنگال دژخیمان داعش گرفتار شد، با غروری برآمده از علو طبع و عزت نفس، زل زد به چشم دوربین و به ما پیام شرف و شجاعت داد و به اهریمنان پیام تحقیر شدن و عجز!

ادامه مطلب...

سری در رأس اخبار

شگفتا! کسانی که محصول مذاکره دوستان‌شان به «مادر تحریم‌ها» کشیده شد، خرده می‌گرفتند بر امثال محسن حججی که داعش را با مذاکره می‌توان رام کرد، چرا جنگ؟!

ادامه مطلب...

انتقام می‌گیریم

ساعاتی پس از انتشار خبر شهادت محسن حججی سردار سلیمانی با انتشار پیامی گفت: «به حلقوم بریده این شهید عزیز و تمامی شهیدان راه ابا عبد ا... سوگند یاد می‌کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.

ادامه مطلب...

خون «حججي‌»‌ها ژئوپلتيك غرب آسيا را رقم مي‌زند

شهادت محسن حججي به دست تروريست‌هاي داعش بيشتر از زواياي عاطفي، مذهبي و ملي ديده شد تا از ديدگاه ژئوپلتيك. كمتر پرسيده شد.

ادامه مطلب...

آینده سیاست

آنچه در سیاست آینده تعیین‌کننده است، حضور همیشه در صحنه نیروها و همچنین ابداع و تعیین مسیر محیط‌های ارتباطی است. نیروهای سیاسی مؤثر در افق آینده، باید مثل سیستم‌های زنده‌ای که به هم مرتبط و وابسته‌اند عمل نمایند.

ادامه مطلب...

سناریوی خروج آمریکا از برجام

روندی که آمریکا از مداخله،‌ توطئه و حمله نظامی در جهان از گذشته تا به حال داشته و متأسفانه با سکوت مجامع به‌اصطلاح بین‌المللی همراه بوده، سیاستمداران آمریکایی را دچار این خطای استراتژیک کرده است که قادرند همان سناریوها و سیاست‌های نخ‌نما شده را در مورد ایران پیاده کنند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است که به برکت شهادت شهید مدافع حرم شهید حججی جامعه ایران بسیار متأثر شد  و موجی از اظهار همدردی از اقشار مختلف جامعه به همراه داشت که باعث وحدت میان آنان شد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 
ارسال نظرات