۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۱۶۶۱۳
انتقاد رسانه ها از سلفی نمایندگان مجلس؛

رسانه های امروز در یک نگاه

دولت دوازدهم و ۱۰ فرمان راهگشا، بازی روی خون، آن دوگانه اگر در میان نبود!، آمریکا از چه چیزی عصبانی است؟، شأن ملت را پایین نیاورید برخی از عناوین رسانه های امروز هستند.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دولت دوازدهم و ۱۰ فرمان راهگشا، بازی روی خون!، آن دوگانه اگر در میان نبود!، آمریکا از چه چیزی عصبانی است؟، شأن ملت را پایین نیاورید برخی از عناوین رسانه های امروز هستند که اکثر آنها به انتقاد از سلفی نمایندگان مجلس با خانم موگرینی پرداختند که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد.

دولت دوازدهم و ۱۰ فرمان راهگشا

دولت یازدهم با بی‌توجهی به ارائه برنامه‌ای جامع و اکتفا به کلیاتی تحت عنوان برنامه و سرانجام عدم ابلاغ برنامه مصوب مجلس به نشانه‌هایی از عدم اعتقاد به حرکت با برنامه را بروز داد.

ادامه مطلب...

بازی روی خون!

صهیونیست‌ها اساسا موجودی جعلی و وحشی هستند که رقابت نکردن با آنها به معنای «عدم مشروعیت‌بخشی به تجاوزکارترین موجود عالم» است، نه اختلاف سیاسی حاد و غیرحاد.

ادامه مطلب...

آن دوگانه اگر در میان نبود!

اگر قرار بود کارنامه دولت یازدهم ملاک قضاوت و رأی مردم باشد، به یقین آرای آقای دکتر روحانی نه فقط به اکثریت نمی‌رسید بلکه رقمی بسیار پایین‌تر از مرز اکثریت را در پی داشت.

ادامه مطلب...

آمریکا از چه چیزی عصبانی است؟!

یک روز پس از افتتاح پایگاه فضایی حضرت امام خمینی(ره) و آزمایش موفقیت آمیز ماهواره بر سیمرغ، وزارت خزانه داری آمریکا در واکنش به موفقیت فضایی کشورمان، شش شرکت ایرانی را مورد تحریم قرار داد.

ادامه مطلب...

شأن ملت را پایین نیاورید

کاش «ژن خوب» بعضی‌ها، در میدان کاستن از مشکلات مردم، خودش را نشان می‌داد، نه سبقت‌گرفتن از همدیگر برای سلفی با اول‌حامی تحریم‌های دیروز و امروز و لابد فردای دشمن!

ادامه مطلب...

بیعت شیعی عراق پازل آمریکایی– سعودی را ناکام می‌کند

همانگونه که کردهای شمال سوریه، آمریکایی‌ها را در اولین محله‌های رقه رها کردند، کردهای عراق نیز بساط خوش‌بینی آمریکا و سعودی را از زیر پای آنها خواهند کشید.

ادامه مطلب...

اندر مصائب انتخاب‌های بی‌قاعده

مردم به عنوان ولی نعمتان کشور، مسؤولیت خطیری در قبال نظارت بر رفتار و گفتار وکلای خود در خانه ملت دارند. دامنه این نظارت‌ها به میزانی باید گسترده باشد که یک نماینده در قبال رفتارهای خلاف عرف و عزت ملی احساس حاشیه امن نکند.

ادامه مطلب...

/۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات