۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۴۹۳
آیت الله جنتی:

فلسفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اسلام ناب است

رییس مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: فلسفه قدرت نظام، اسلام ناب است و امام بزرگوارمان كه در تمام طول تاريخ اسلام بعد از ائمه(ع) عالم بي نظيري بود اين انقلاب را رهبري كرد و مردم هم با وحدت كلمه از ايشان پيروي كردند.
آیت الله جنتی در دیدار ریيس مجلس سناي پاكستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آيت‌الله جنتي در ديدار رئيس مجلس سناي پاكستان ضمن خير مقدم به وي و هيأت همراه‌ با اشاره به ويژگي‌هاي كم نظير ايران اظهار كرد: ايران با هيچ كشوري در دنيا قابل مقايسه نيست و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ويژگي‌هاي ممتازي دارد كه براي بسياري از كشورهاي دنيا قابل بهره‌برداري مي‌باشد.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران در تاريخ دنيا بي سابقه و بي نظير است. همه دنيا با ما يا دشمني كردند يا بي طرف بودند و حمايت نكردند در عين حال قدرت 2500 ساله شاهنشاهي به لطف خداوند شكسته شد.
دبير شوراي نگهبان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه دشمنی‌های نظامی – سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و تحریم‌های بی‌سابقه در 37 سال گذشته با غیرت و اقتدار به حیات خود ادامه داده است.  
وي خاطرنشان كرد: فلسفه قدرت نظام، اسلام ناب است و امام بزرگوارمان كه در تمام طول تاريخ اسلام بعد از ائمه عليهم السلام عالم بي نظيري بود اين انقلاب را رهبري كرد و مردم هم با وحدت كلمه از ايشان پيروي كردند. 
آيت‌الله جنتي افزود: اين انقلاب در چهارديواري ايران توقف نكرد و از مرزها خارج و در كشورهاي مختلف عربي و افريقايي اثرگذار بود و تحولات بسياري پس از پيروزي انقلاب در اين كشورها شاهد بوديم.
وي تأكيد كرد: يكي از شعارهاي بسيار سازنده امام (ره) وحدت جامعه اسلامي در سراسر دنيا بود. ايشان تأكيد داشتند كه امت اسلامي، امت واحده هستند؛ شيعه و سني با هم برادرند و بايد با دشمنان مشتركشان مقابله نمايند و با دوستان مشتركشان پيوند داشته باشند. 
رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از مواضع حضرت‌عالي و مجلس سناي پاكستان درباره يمن تقدير مي‌كنم. شما تحت تأثير سياست‌هاي غلط ديگران قرار نگرفتيد و نسبت به برادران مظلوم خودتان در يمن موضع خوبي داشتيد.
وي افزود: رژیم صهیونیستی تنها دشمن ما و شما نيست و دشمنان ساير مسلمانان نيز هست و ان‌شاءا... همه بايد در حمایت از مظلومین در فلسطین، یمن و
ما و شما نيست و دشمنان ساير مسلمانان نيز هست و ان‌شاءا... همه بايد در حمایت از مظلومین در فلسطین، یمن و بحرین با هم، وحدت کلمه داشته باشیم. بحرین با هم، وحدت کلمه داشته باشیم.
دبير شوراي نگهبان با اشاره به جنايت‌هاي داعش گفت: مسأله تکفیری‌ها و تروریست‌ها برای ما و شما تهديد است و الان هم در ایران و شرق كشورمان فعالیت‌هایی می‌کنند و در پاکستان و افغانستان‌ مقرهایی دارند و فعالیت می‌کنند و اینها برای همه خطر هستند و ما باید در مقابل اینها و در سرکوب اینها با یکدیگر فعالیت‌ها و سیاست‌های مشترکی داشته باشیم.
وي در پايان بيان كرد: مجددا از تشریف‌فرمایی حضرتعالی و هیأت همراه به کشوری که خانه خودتان است، خوش‌آمد عرض می‌کنیم. واقعا شما به خانه خودتان تشریف آورده‌اید.
گفتني است، در ادامه اين ديدار سناتور ميان رضا رباني رئيس مجلس سناي پاكستان ضمن تأييد سخنان دبير شوراي نگهبان بر لزوم همكاري بيشتر دو كشور ايران و پاكستان در مسائل مختلف تأكيد كرد و از آمادگي كشورش در اين رابطه خبر داد./
۱۳۲۳/ ۱۰۲/ص
ارسال نظرات