۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۱۴۳۹۶

مؤسسه قرآنی اولوالالباب بیرجند افتتاح شد

مؤسسه بزرگ علوم قرآنی اولوالالباب بیرجند با حضور امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
موسسه قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مؤسسه بزرگ علوم قرآنی اولوالالباب بیرجند بعدازظهر امروز با حضور امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این مؤسسه قرآنی با مساحت 5 هزار مترمربع ساخته شده که دارای کتابخانه مرکزی، سالن مطالعه، سالن ورزشی، سالن همایش، نمازخانه، سالن قرآن و علوم، قرآن و نجوم و قرآن و طب است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند اموال مؤسسه قرآنی اولوالالباب به ارزش 7 میلیارد ریال را جهت طلاب و روحانیان و امور قرآنی وقف کرده است.

امام جمعه بیرجند یک قطعه زمین را به مساحت 4 هزار مترمربع و به ارزش 650 میلیون ریال را با نیت احداث مؤسسه اولوالالباب در جهت انجام فعالیت های قرآنی اعم از پژوهش، تربیت حافظ، مفسر قرآن و سایر فعالیت های قرآنی و دینی وقف کرد.

همچنین یک واحد ساختمان 3 طبقه در استان قم و یک واحد ساختمان 3 طبقه در استان خراسان رضوی به نام مؤسسه قرآنی اولوالالباب به ارزش 5 میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی جهت بهره مندی طلاب و روحانیان وقف شد.

وی همچنین دو باب مغازه تجاری در استان قم و یک باب مغازه تجاری در استان خراسان رضوی به ارزش یک میلیارد و 260 میلیون ریال با نیت امور خیر وقف کرده است./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات