۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۴۲۷۹
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی:

مسؤولان باید فکری به حال محرومان کنند

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان این که مسؤولان باید فکری به حال محرومان کنند، کفت: در این نظام اسلامی نباید فقیری وجود داشته باشد.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند شامگاه پنجشنبه در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر خراسان جنوبی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از  تمدن، اندیشه و سوابق خوبی برخوردار است و بزرگان زیادی را دارد.

وی گفت: متاسفانه محرومان بسیاری در خراسان جنوبی هستند و این برای بنده تلخ و ناراحت کننده است، در این نظام اسلامی نباید فقیری وجود داشته باشد.

امام جمعه بیرجند افزود: عده ای در کشور از گرسنگی استخوان هایشان می شکند و مسؤولان استانی و کشوری باید فکری به حال محرومان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد:‌ به بنده در تهران مکان و مجموعه ای قرآنی پیشنهاد شده است که می خواهم به آنجا بروم و فعالیت های فکری و فرهنگی خود را انجام بدهم.

وی با بیان اینکه بنده فرزند این استان هستم و هیچ وقت بیرجند و استان را فراموش نمی کنم، ادامه داد: قرار نیست جایی ثابت بنشینم و می خواهم مکانی بروم که کسی فکرش را نمی کند.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد:‌ اگر کارهای خوبی در شهرستان صورت گرفته متعلق به بزرگان، شهدا و روحانیان که از گذشته تاکنون زمینه سازی ها را فراهم کردند، است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی اظهار کرد: آن هایی که پشت سر بنده حرف زدند نخستین کسانی هستند که برای آن ها دعا می کنم زیرا اعتقاد دارم بسیاری از این افراد در تله های ذهنی و روانی قرار دارند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان با دادن هدیه ای از زحمات ۸ ساله امام جمعه بیرجند قدردانی کردند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات