۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۱۴۱۶۴
امام جمعه بیرجند:

نظام اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری های رزمندگان بارور شده است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز باید همدلی و محبت و ایمان به خدا سرلوحه کار مسلمانان قرار بگیرد، گفت: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری های رزمندگان بارور شده است.
رضایی بیرجندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مردم و مسؤولان شهرستان اظهار داشت: مردم تاکنون به بنده محبت داشتند که از آن ها تشکر می کنم و از مردم می خواهم وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه امروز باید همدلی و محبت و ایمان به خدا سرلوحه کار مسلمانان قرار بگیرد، گفت: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری های رزمندگان بارور شده است.

امام جمعه بیرجند افزود: همانطور که هر کسی به این دنیا آمده باید روزی نیز از این جهان برود، مسؤولان و مدیران نیز باید روزی از سمتی خارج و به سکوی دیگری برای خدمت به مردم می رود.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه عده ای امروز در جامعه اصولگرا و عده ای نیز اصلاح طلب هستند اما بنده اصولگرای اصلاح طلب هستم، تصریح کرد:‌ خراسان جنوبی استان بنده است و ارتباط خود را با این استان خواهم داشت.

وی ادامه داد:‌ نظام اسلامی شهید زیاد داده که امروز کشور برای دیگران الگو باشد و باید به درجه ای از کمال برسیم که زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: الگوی بنده آیت الله جوادی آملی است و راه وی ادامه خواهم داد، آیت الله جوادی آملی اکنون بزرگترین مرکز علمی را در آمل دارد و هر سال در آنجا سخنرانی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه مشکلات استان باید در میان خود حل کنیم، خاطرنشان کرد: بنده همه کسانی که برای من حرف زدند را بخشیده ام و همه چیز را فراموش کردم و برای آن ها دعا می کنم.

وی افزود: امید دارم اتحادی که در بین مردم استان در مسائل مختلف است دوچندان شود تا در راستای پشتیبانی از ولایت فقیه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنیم.

امام جمعه بیرجند گفت: محبت و همدلی را افزایش دهیم تا دل امام زمان(عج) و شهدا و امام(ره) را شاد کنیم و روی خوبی ها تمرکز کنیم./880/پ202/ب1

ارسال نظرات