۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۴۱۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مسجد تراز اسلامی باید نیاز معنوی و اجتماعی مردم را برطرف کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در کنار هر مسجد باید کانون فرهنگی هنری وجود داشته باشد، گفت: مسجد تراز اسلامی مسجدی است که نیاز معنوی، اجتماعی و سیاسی مردم را برطرف کند.
احمد رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: انجام کار فرهنگی اجر و ثواب بیشتری دارد، اجر و پاداش کسی که کار فرهنگی می کند مانند اجر و پاداش پیامبر و ولی خداست.

وی با بیان اینکه مبارزه با هوای نفس بالاترین جهاد است، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به مرکز نشر اخلاق تبدیل شود و باید مرکز تربیت نسل ها باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کسی که کار فرهنگی می کند بالاترین سرمایه ها را در دست دارد، افزود: هر چند بتوانیم خالص تر کار کنیم نتیجه مطلوب تری می گیریم.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: در کارهای معنوی و خدایی باید قصد قربت وجود داشته باشد و اگر این قصد قربت در تمام کارها نباشد فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز در سطح کشور بیش از 70 هزار مسجد، 90 هزار هیأت مذهبی و 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در کنار هر مسجد باید کانون فرهنگی هنری وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسجد تراز اسلامی مسجدی است که نیاز معنوی، اجتماعی و سیاسی مردم را برطرف کند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مساجد باید نیاز مردم محله را حل کند، اظهار کرد: امروز در خانواده ها زلزله ای به نام آسیب های اجتماعی وجود دارد و این آسیب ها در مساجد باید حل شود و باید مسجد تراز اسلامی باید مسجد درمان گر باشد.

وی با اشاره به تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، افزود: حضرت معصومه(ص) هر چند امامزاده هستند اما مقام بالایی دارند و اجر زیارت ایشان به ثواب زیارت امام معصوم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امام صادق(ع) فرمودند مردم متوجه باشید قم حرم من و حرم فرزندان بعد از من است و خانمی از فرزندان من در آنجا دفن می شوند که اسمش فاطمه دختر موسی است و همه شیعیان با شفاعت حضرت معصومه(س) وارد بهشت می شوند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات