۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۱۳۹۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اگر جلوی اختلاس آقازاده ها گرفته شود، فقیری در کشور باقی نمی ماند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر جلوی اختلاس آقازاده ها و حقوق های نجومی گرفته شود دیگر فقیری نخواهد ماند و آن موقع فقیری نیز نیاز به کمک کمیته امداد ندارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان های شرق کشور اظهار داشت: تنظیم امور مردم یکی از اقدامات مهمی است که مسؤولان کشور باید به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه نشانه هر فرد مسلمان، عدالت است، گفت: در جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران شرط همه کارها عدالت است و باید مسؤولان و مردم در جامعه با عدالت رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:  امروز در جامعه برخی افراد نان شب برای خوردن ندارند اما برخی نیز پول پارو می کنند و خدمت رسانان در کمیته امداد باید به افرادی که نانی برای خوردن ندارند کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر جلوی اختلاس آقازاده ها و حقوق های نجومی گرفته شود دیگر فقیری نخواهد ماند و آن موقع فقیری نیز نیاز به کمک کمیته امداد ندارد.

وی با بیان اینکه اگر تمام انسان ها به اسلام عمل کند نباید در کشور فقیری داشته باشیم، ادامه داد: کشور از سرمایه های خوب انسانی و اقتصادی برخوردار است و نباید با وجود این همه ظرفیت و سرمایه های انسانی فقیری در کشور وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاد مقدسی است که کارهای بر زمین مانده را به دوش می کشد و باید برخورد کارکنان و مسؤولان کمیته امداد با محبت و حرمت همراه باشد زیرا نیازمندان جامعه دارای شخصیت اجتماعی و آبرو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: کمیته امداد باید سعی کند قبل از اینکه به فقرا کمک هایی داشته باشد به فکر کارآفرینی و اشتغال برای آن ها باشد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات