۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۱۳۰۳۹
امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه:

علمای اهل سنت جوانان را نسبت به خطر تکفیری ها آگاه سازند

ماموستا مرادی گفت: امروز تکفیری ها با تبلیغ سبب گمراهی جوانان و نوجوانان شده اند بنابراین باید علمای اهل سنت نسبت به این خطر و هجمه آگاه سازی و بصیرت افزایی کنند.
امام جمعه اهل سنت دولت آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا اسامه مرادی امام جمعه دولت آباد کرمانشاه عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد محمد مصطفی (ص) ابراز داشت: مسجد محل راز و نیاز با پروردگار و رفع مشکلات مسلمانان است.

امام جمعه دولت آباد کرمانشاه  تصریح کرد: همانطور که پیامبر اسلام (ص) در مساجد به رفع گرفتاریهای مسلمانان می پرداخت امروز نیز باید با اتحاد و همدلی نیازمندان را شناسایی و در رفع مشکلات و مصایب آنها چاره جویی کرد.

وی در ادامه افزود: مقام و مسؤولیت انسانها در قیامت از سوی خدا مورد بازخواست قرار گرفته می شود که آیا بر اساس قرآن و سنت پیامبر اسلام (ص) مشکلات مردم را مرتفع کرده یا در راستای دستیابی به منافع خود مسؤولیت را بر عهده گرفته است بنابراین اگر مسؤولان نمی توانند با دقت و تلاش وظایف خود را به خوبی انجام دهند جای خود را به اهل و کاردان بسپارند.

امام جمعه دولت آباد کرمانشاه بیان داشت: امروز اسلام و مسلمانان نیازمند مسؤولانی هستند که اهل ایمان و تقوا بوده و مسؤولیت پذیر باشند تا درد مردم را فهمیده و اعتماد آنها را نسبت به خود جلب کنند.

ماموستا مرادی با اشاره به فرهنگ دینی و بندگی خدا گفت: برترین جایگاه برای انسانها تقرب به خداوند است و این مهم تنها به واسطه فرهنگ دینی و بندگی خداوند حاصل می شود بنابراین مردم و مسؤولان تقوای الهی پیشه کرده و ایمانی خالصانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد باید به پایگاهی در جهت پاسداری از اسلام و مقابله با تکفیری ها تبدیل شوند، امروز تندروها که از دین و اسلام آگاهی ندارند درصدد حذف اسلام هستند بنابراین علمای اهل سنت نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

ماموستا مرادی در ادامه افزود: امروز تکفیری ها با تبلیغ سبب گمراهی جوانان و نوجوانان شده اند و سرزمین های اسلامی به جولانگاه تکفیریها و تندروها تبدیل شده است بنابراین باید علمای اهل سنت نسبت به این خطر و هجمه آگاه سازی و بصیرت افزایی کنند.

امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه در پایان اظهار داشت: افرادی که در جهت تضعیف دین گام برمی دارند دشمنان اسلام و شریعت الهی هستند و دنیا و آخرت خود را تباه کرده اند ماموستاها باید در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و بستر تبلیغ تندورها را از بین ببرند./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات