۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۱۲۶۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

احادیث امام صادق سندی قوی برای کامل شدن انسان ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که امام صادق(ع) بیش از ۳۸ هزار حدیث دارند، گفت: احادیث امام صادق(ع) سند کامل و قوی برای کامل شدن انسان ها است.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) که در مزار شهدای باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امام صادق(ع) در سال 83 هجری پا به عرصه وجود گذاشتند و در سال 114 هجری به امامت و در سال 148 هجری نیز به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه به امام صادق(ع) شیخ الائمه گفته می شود، گفت: شیخ الائمه به معنای پیرترین امام است و امام صادق(ع) نیز در سن 65 سالگی به شهادت رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی جایگاه امام جعفرصادق(ع) را بسیار رفیع دانست و افزود: عظمت رییس مذهب فراگیر است و این عظمت نه تنها در زمان امام بلکه در عصرها و قرون مختلف وجود داشت.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در دانشگاه امام صادق(ع) 4 هزار نفر شاگرد پرورش یافتند، تصریح کرد: امام صادق(ع) شیعه را زنده کرد و شیعه با وجود امام صادق(ع) شناسنامه دار شد.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) بیش از 38 هزار حدیث دارند که تمام این احادیث از دانشگاه امام است، احادیث امام صادق(ع) سند کامل و قوی برای کامل شدن انسان ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای بقای مذهب و مکتب اسلام تلاش کرد، افزود: امروز بسیاری از انسان ها از وجود اراذلی که قصد دارند دولت عراق و شام را شکل بدهند ضربه می خورند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد:‌ آل سعود ریشه اش در آل یهود است و با اسم دین و اسلام قتل عام می کنند و امروز حیوان تر از داعش وجود ندارد.

وی گفت: دشمنان از طریق فضاهای مجازی مسموم می خواهند ما را متزلزل کنند و نباید اجازه دهیم دشمن با یک پیام و القای شبهه از طریق این فضاها جوانان و مردم را متزلزل کند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات