۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۱۱۸۵۰
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفعتی:

صیانت از مجلس خبرگان رهبری صیانت از اصل نظام است

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم مجلس خبرگان را صیانت کننده ارزش‌ها و حافظ منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: دشمنان با تضعیف جایگاه مجلس خبرگان رهبری به دنبال تضعیف نظام جمهور اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفعتی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مجلس خبرگان رهبری را یکی از ارکان مهم و اطمینان‌بخش نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و اظهار داشت: حساسیت فعالیت مجلس خبرگان رهبر بر مدار صیانت از ولایت و انتخاب ولی امر زمان برای ملت شریف ایران مفهوم جایگاه مفهومی خاصی پیدا می‌کند.

مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی(ره) از سوی مجلس خبرگان، عنوان داشت: نقش نظارتی مجلس خبرگان رهبری از دیگر رسالت‌های حیاتی این نهاد انقلابی است.

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم به هجمه برخی از معاندان در طول 34 سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: تاریخ نظام مقدس اسلامی ایران نشان داده است که اگر این نهاد از سوی دشمن مورد هجمه قرار گرفته است به دلیل خاصیت تقویت بخشی این نهاد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفعتی مجلس خبرگان را صیانت کننده ارزش‌ها و حافظ منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: دشمنان با تضعیف جایگاه مجلس خبرگان رهبری به دنبال تضعیف نظام جمهور اسلامی ایران است؛ بر این اساس وقتی دشمن درصدد تخریب یک‌نهاد در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران است این اقدام نشان دهند جایگاه ایدئولوژیک آن نهاد است.

مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این‌که تضعیف نظام آرزوی چندساله شیطان بزرگ است، اظهار داشت: برخی از نهادهای انقلابی در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تهاجم شیاطین قرار گرفته است تا جایی که می‌توان این نهادها را نهادهای حفاظت کننده ارکان نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم به اهمیت تقویت و تحکیم مبانی مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: راهبردی که برای تقویت نهادهای انقلابی باید در دست اقدام باشد این است که مؤمنان هر نهاد را که از سوی دشمن مورد هجمه و تخریب قرار می‌گیرد از هیچ تلاشی برای حفظ و تقویت مبانی آن دریغ نکنند.

وی در پایان تأکید کرد: تقویت علمی، اجرایی و تقویت مجلس خبرگان رهبری در بدنه عموم جامعه رسالت هر مؤمن انقلابی در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است؛ بر این اساس رسانه‌ها در تشریح مبانی علمی و منطقی نهادهای حساس نظام مانند مجلس خبرگان رهبری با تمام قدرت وارد صحنه شوند./837/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات