۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۱۱۰۵۸
امام جمعه خرم آباد:

مسؤولان پست و مقام را برای خدمت به مردم و رضای خدا بدانند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه مدیران و مسؤولان در خدمت رسانی به مردم، گفت: مسؤولان پست و مقام را برای خدمت به مردم و رضای خدا بدانند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت توجه مدیران و مسؤولان در خدمت رسانی به مردم بیان داشت: مسؤولان پست و مقام را برای خدمت به مردم و رضای خدا بدانند.

وی هدف از آفرینش انسان را رسیدن به کمال، تقرب به سوی خدا، آزمایش انسان و به کار گیری عقل در انجام امور مختلف عنوان کرد و افزود: در این راستا با انجام مسؤولیتها باید رضای خدا و بندگان خدا را جلب کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسؤولیت ها و پستها برای آزمایش انسان است، تصریح کرد: عهده دار شدن مسؤولیت در هر عرصه ای عقل بشر به کار گرفته شود و با ارائه طرح و برنامه جدید در رفع مشکلات مردم و جامعه گام بردارد.

وی پذیرش مسؤولیتها را برای آزمایش خدا ترسی انسان و ملاک خدا ترسی عنوان کرد و افزود: سنجش توانایی و استعداد افراد در انجام امور از دیگر موارد است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت استفاده از مسؤولیتها در عرصه های مختلف برای انجام کار و تلاش و خدمت به مردم اظهار داشت: افراد در هر پست و جایگاهی که هستند با دوری از وقت کشی باید ثمره فعالیتها را در جامعه شکوفا کنند.

وی رضایت مردم را مهم ترین عامل در سنجش فعالیتها دانست و گفت: مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام بوده و حفظ این سرمایه عظیم نیازمند خدمت رسانی و رفع مشکلات آنان است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه بیان داشت: ثمره تغییر مسؤولیت ها باید به کار گیری بیشتر عقل، خداترسی، استحکام عمل و استفاده بیشتر از فرصتها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی رشد و پیشرفت کشور را در گرو انجام وظیفه و خدمت بی منت به مردم و جامعه دانست./302/9459/ب1

ارسال نظرات