۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۱۰۶۶۸

مسائل و مشکلات بانوان رسانه ای آذربایجان غربی بررسی شد

نشست هم اندیشی بانوان رسانه ای آذربایجان غربی با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار و مسائل و مشکلات این قشر از بانوان بررسی شد.
بانوان رسانه ای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، شهلا تاجفر صبح امروز در نشست هم اندیشی بانوان رسانه ای آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: این نشست نخستین گردهمایی بانوان خبرنگار برای توجه به مطالبه های این قشر است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید اقدامات قابل توجهی در راستای رفع نابرابری جنسیتی داشته ولی ما معتقد هستیم که این اقدامات کافی نیست و امیدواریم این توجه به بانوان در دولت دوازدهم افزایش یابد.

تاجفر با اشاره به جایگاه خبرنگاران، گفت: خبرنگاران نقش مهم و اساسی در پویایی جامعه دارند و جامعه بدون خبرنگار راکد و بدون تکلم است و خبرنگاران زبان گویای جامعه و عامل پویایی و پیشرفت آن به شمار می روند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: خبرنگاران رابط دولت و ملت هستند و مطالبه های مردم را به گوش دولتمردان می رسانند و تحقق آن را پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد:  بنیان اصلی جامعه و خانواده بانوان است و اگر به این قشر توجه نشود، خانواده ها نیز کارایی خود را از دست می دهند.

بانوان خبرنگار در این نشست مشکلات خود را با مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی در میان گذاشتند.

حمایت از کمیته بانوان خانه مطبوعات آذربایجان غربی، رایزنی با دستگاه های اجرایی برای فراهم کردن امکانات رفاهی و ورزشی برای بانوان عرصه خبر، بزرگداشت جایگاه بانوان خبری و معرفی آنها به عنوان فرهیختگان جامعه زنان استان در کنار سایر اقشار و اعطای تسهیلات برای حمایت از بانوان سرپرست خبرگزاری و رسانه ای در جهت کارآفرینی و اشتغال زایی از مهم ترین  درخواست های بانوان رسانه ای استان از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بود.

در آذربایجان غربی بیش از نیمی از خبرنگاران فعال به ویژه در ارومیه را بانوان خبرنگار تشکیل می دهند./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات