۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۱
کد خبر: ۵۱۰۵۹۰

سه انتصاب جدید در جامعه‌الزهرا

مدیر جامعه الزهرا(س)، رییس اداره نظارت و بازرسی، مشاور مدیر جامعه‌الزهرا(س) در امور فناوری اطلاعات و سرپرست دفتر فناوری اطلاعات این مرکز حوزوی را منصوب کرد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا، طی برگزاری دوازدهمین جلسه شورای مدیران ارشد جامعه الزهرا(س) احکام مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین «محمد جعفر یوسفیان» و آقایان «محمد جواد احمدی لو»  و «حسن آمره‌ای» در جمع مدیران ارشد این موسسه ابلاغ شد. انتصاب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «محمد جعفر یوسفیان» به سمت ریاست اداره نظارت و بازرسی

همچنین در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین «محمد جعفر یوسفیان» با حکم مدیر جامعه الزهرا(س) به سمت ریاست اداره نظارت و بازرسی، منصوب شد؛ مأموریت این اداره، بازرسی مستمر سالانه، بازرسی‌های موردی و ارجاعی و تهیه گزارش و ارائه آن به مدیر این موسسه است.

وی پیش از این، مدیر کلی دفتر مدیریت جامعه الزهرا(س) را بر عهده داشته است.

انتصاب «محمدجواد احمدی‌لو» به سمت مشاورِ مدیر در امور فناوری اطلاعات

در این نشست، مدیر جامعه‌الزهرا(س) طی حکمی «محمد جواد احمدی لو» را به سمت مشاور مدیر در امور فناوری اطلاعات منصوب کرده و ضمن قدردانی از زحماتشان در طی تصدی مسئولیت سرپرستی دفتر فناوری اطلاعات، ابراز امیدواری نمودند که ایشان با توجه به برنامه‌های گذشته و رصد فعالیت‌های در حال انجام، جامعه‌الزهرا(س) را در دستیابی به اهداف بلند خود یاری نماید.

انتصاب «حسن آمره‌ای» به سمت سرپرستی دفتر فناوری اطلاعات

مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) طی حکمی «حسن آمره‌ای» را به سرپرستی دفتر فناوری اطلاعات منصوب کرد.

بر اساس این حکم، برنامه ریزی کامل برای رفع همه کمبودها به ویژه ایجاد سامانه و بانک جامع اطلاعات، به روزرسانی امکانات موجود، افزایش ضریب امنیت و پشتیبانی و رتبه بندی اطلاعات همراه با تسهیل دسترسی کاربران به اطلاعات و امکانات، از دفتر فناوری اطلاعات، انتظار می رود.

وی پیش از این ریاست گروه آمار و اطلاعاتِ دفتر برنامه ریزی و ارزیابی در جامعه الزهرا(س) را بر عهده داشته است./837/د۱۰۲/ی

 

 

ارسال نظرات