۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۰۹۹۰۷
حجت الاسلام رضوی پور تشریح کرد؛

فعالیت های تابستان اداره تبلیغات اسلامی آبادان

حجت الاسلام رضوی پور به تشریح فعالیت های تابستان اداره تبلیغات اسلامی آبادان پرداخت و گفت: برخی از مساجدی که غیر فعال بودند با اعزام ائمه جماعات و کمک رسانی در امر تعمیرات، مجددا فعال شدند.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام سیدفخرالدین رضوی پور، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در رابطه با فعالیت های قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان کارهای بسیار خوبی صورت گرفت و در اکثر مناطق حواشی شهر مجوز خانه قرآنی دادیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان افزود: در سال گذشته 60 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان برگزار شد که برخی از این محافل ویژه بانوان و یا معلمان و عشایر و غیره بوده است.

این مقام مسؤول درباره فعالیت های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان، ابراز داشت: در ایام اربعین حسینی هیأت هایی که مجوز نداشتند را شناسنامه دار کردیم و به آنها مجوز دادیم و آنهایی که مجوز داشتند برای آنها تمدید کردیم و برخی از آنها را به عنوان هیأت محوری حمایت کردیم.

حجت الاسلام رضوی پور ادامه داد: درباره استقرار روحانیان آنها را به صورت پاره وقت، تمام وقت، دائم و به صورت فصلی تقسیم کرده بودیم که فعالیت های آنها در مناطق بسیار مطلوب است.

وی درباره فعال کردن مساجد غیرفعال، بیان داشت: برخی از این مساجد مشکل تعمیرات و تجهیزات داشته و فاقد امام جماعت بودند که با تدبیری که اندیشه شد برای این مساجد امام جماعت گذاشتیم که مسائل فرهنگی را هم پیگیری کنند و از لحاظ تعمیرات به این مساجد کمک هایی شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در ادامه تشریح فعالیت های این اداره، گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز از مصلای شهرستان محفل انس با قرآن را داشتیم که از صدا و سیمای مرکز آبادان پخش شد.

حجت الاسلام رضوی درباره اوقات فراغت در تابستان، اظهار داشت: برای اوقات فراغت در تابستان، اردوی فرهنگی و کلاس های متفاوتی در قالب اوقات فراغت و مسائل فرهنگی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: مبلغان دو قسمت بودند مستقر یا بومی و مبلغان اعزامی که مکان استقرار آنها را هم فراهم کرده بودیم و با بازدیدی که اینجانب از مساجد و حسینیه ها در طول ماه مبارک رمضان داشتم، بسیار مطلوب ارزیابی شد.

رییس اداره تبلیغات آبادان در پایان گفت: از همه مردم و خواص انتظار داریم با توجه به تهاجم فرهنگی وسیعی که از سوی دشمنان صورت گرفته است، دوش به دوش اداره تبلیغات اسلامی و نهادهای فرهنگی نقشه های شوم این ها را خنثی کنیم./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات