۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۰۸۸۸۲
امام جمعه پلدختر:

مدیریت صحیح لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، گفت: مدیریت صحیح لازمه تحقق این مهم بوده و مدیران باید با برنامه ریزی صحیح و به دور از شعار عمل کنند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر ظهر امروز در جمع مدیران استانی و شهرستانی با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، گفت: اجرایی شدن این مهم راهکار حل مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز جامعه با تکیه بر توانمندی های داخلی کشور برطرف می شود، افزود: ترویج و تبیین اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل و اقدام جدی است و مسؤولان با ید از شعار دادن پرهیز کنند.

امام جمعه پلدختر با اشره به وجود ظرفیت های اقتصادی در شهرستان پلدختر، خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه دامپروری و کشاورزی مستعد پیشرفت است.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت صحیح در راستای اجرایی شدن مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: با مدیریت صحیح می توان از ظرفیتها و پتانسیل‌های موجود برای تولید و اشتغال بهره مند شد.

حجت الاسلام سوری با یادآوری به اینکه دین اسلام و رهبران دینی ما همواره در سیره و روش خود، مردم را به باز کردن گره در کار مردم تشویق می کردند، اظهار کرد: امروز مسؤولان با تبعیت از دستورات دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی حکومت، مردم و دولت را سه ضلع تشکیل دهنده جامعه عنوان کرد و گفت: مسؤولان برخاسته از مردم  هستند و در جهت رفع مشکلات هم نوعان خود نباید غفلت کنند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به پیشگام شدن مسؤولان برای خدمت به مردم بیان کرد: وقتی مسؤولان نیازی از مردم برآورده می‌کنند در واقع نیاز خود را برآورده ساخته‌اند. 

وی با یادآوری به اینکه جامعه ما جامعه ای علی السویه است و بر اساس عدل الهی و فرمایشات معصومین(ع) پایه گذاری شده است، اظهار داشت: در انجام مسؤولیتها و خدمت رسانی به مردم باید عدلو مساوات مورد توجه قرار گیرد./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات