۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۸۸۵۲
رییس ستاد عتبات دانشگاهیان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۳۰ هزار متقاضی نفر در سامانه عتبات دانشگاهیان

حجت الاسلام فقیهی گفت: تا صبح امروز ۳۰ هزار متقاضی در سامانه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ثبت نام کرده اند.
عتبات دانشجویی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عتبات دانشگاهیان کشور صبح امروز دوشنبه ۱۲ تیر در نشستی رسانه‌ای، گفت: سامانه ثبت نام از دانشجویان برای سفر  به عتبات عالیات از دهم تیرماه آغاز به کار کرده است و تا ۲۲ تیر ماه آماده ثبت نام از دانشجویان است.

وی افزود: تا کنون ۳۰ هزار نفر از دانشجویان در این سامانه ثبت نام کرده اند که نیمی از آنان را افراد متاهل تشکیل می‌دهند و ۱۷ درصد از دختران مجرد نیز خواستار سفر به عتبات عالیات هستند.

رییس ستاد عتبات دانشگاهیان کشور با تأکید بر ثابت ماندن ظرفیت ثبت نام در سال جاری، بیان داشت: از نیمه مردادماه سال جاری اعزام ها آغاز خواهد شد و تا ۸ آبان ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه ۳۴۰ کاروان وظیفه اعزام دانشجویان را بر عهده خواهند داشت.

حجت الاسلام فقیهی تأکید کرد: جهت تهسیل در سفر دانشجویان، به هر کدام از دانشجویان وام یک میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد اهدا خواهد شد. باید توجه داشت که این وام تنها مختص به کاروان هایی است که به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

وی گفت: دانشجویان مشمول نیز با ضوابطی خاص که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده است می‌توانند به این سفر اعزام شوند.

حجت الاسلام فقیهی در پایان گفت: برای اعزام دانشجویی به صورت ویژه در ایام اربعین نیز برنامه داریم که اطلاعات آن متعاقبا اعلام می‌شود./۸۵۶/
۲۰۲/ب2

ارسال نظرات