۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۰۸۳۳۶
امام جمعه موقت قزوین:

دستگاه قضا با رانت خواری و فساد اقتصادی با قاطعیت مبارزه کند

حجت الاسلام قابل گفت: دستگاه قضا باید با تمام کسانی که مانند زالو به جان مردم افتاده و به اموال و اعتقادات آنها دهن کجی و هتک حرمت می‌کنند با قاطعیت برخورد کرده و تکلیف این افراد را روشن کند.
حجت الاسلام علی قابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه نقش حراستی و امنیتی را در کشور ایجاد می‌کند از این رو نقش قضات در برقراری عدالت اجتماعی و جلوگیری از رانت خواری امری بدیهی و غیرقابل انکار است.


وی با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در کشور افزود: دستگاه قضا باید با تمام کسانی که مانند زالو به جان مردم افتاده و به اموال و اعتقادات آنها دهن کجی و هتک حرمت می‌کنند با قاطعیت برخورد کرده و تکلیف این افراد را روشن کند.

حجت الاسلام قابل در ادامه با اشاره به حادثه دفتر نخست وزیری در سال شصت اظهار کرد: در حادثه دفتر نخست وزیری بیست و هفت نماینده مجلس و بیست عضو فعال حزب جمهوری اسلامی شهید شدند منافقان کسانی را که قرار بود مدیریت آینده انقلاب را بر عهده بگیرند شهید کردند تا نظام به اهدافش نرسد.

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه کسانی که در سال شصت به پرونده منافقان رسیدگی کردند با تبلیغات انتخاباتی برخی تخریب شده و جایشان با تروریست‌ها عوض شد عده‌ای فریب ترفندهای انتخاباتی را خوردند امروز هم ایادی منافقان در تلاش هستند تا خدمات نظام را زیر سوال ببرند که ما باید هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد:  کسانی که دستشان به خون هفده هزار شهید و از جمله شهید بهشتی آلوده شد امروز توسط آمریکا از لیست تروریست‌ها خارج شده‌اند از این رو این امر اوج رویکرد حقوق بشری استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: در هشتم تیرماه سال شصت و شش صدام با بمباران شیمیایی سردشت بیش از صد و ده نفر را شهید و هشت هزار نفر را مجروح کرد که تا امروز هیچ نهاد بین المللی این جنایات را محکوم نکرده و نخواهد کرد.

حجت الاسلام قابل در ادامه استکبار جهانی را از بانیان جنایات شیمیایی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از بانیان جنایات شیمیایی است که حمله به هیروشیما را در پرونده خود دارد امروز هم ایادی آمریکا در یمن جنایت می‌کنند اما هیچ نهاد بین المللی این جنایت‌ها را محکوم نمی‌کند.

وی در پایان گفت: امروز منافقان کوردل و ایادی آنها  در تلاش هستند به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب زده و آن را از اعتبار بیندازند از این رو همه آحاد مردم وظیفه دارند که با جدیت و قاطعیت در صحنه حضور داشته و از ارزش‌های انقلاب و نظام صیانت کنند و همواره هوشیار و بیدار باشند./873/پ۲۰۱/ج۱

ارسال نظرات