۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۰۸۰۲۲
جانباز واقعه ۷ تیر:

شهید بهشتی الگوی کامل یک مسؤول ولایتمدار و مطیع رهبر بود

آیت الله نجفی گفت: شهید بهشتی، متفکری جامع و انسانی والا بود که رفتار و کلام او درس ولایتمداری و الگوی کاملی از یک مسؤول مطیع رهبری بود.
آیت الله نجفی - شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله قدرت الله نجفی ظهر امروز در دیدار شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی دور چهارم شهرضا به مناسبت سالروز واقعه هفت تیر، با اشاره با حادثه ترور رهبر معظم انقلاب در حادثه ششم تیر اظهار کرد: ما باید این روز را هم شکرگذار خداوند باشیم و هم مراسم جشن و شادی برگزار کنیم زیرا حادثه ترور رهبر معظم انقلاب به دست منافقان ناکام ماند و دشمن به اهداف سیاسی که از این مسأله داشت، نرسید.

جانباز حادثه هفت تیر ادامه داد: بنای استکبار جهانی در آن شرایط بر آن قرار داشت که یاران صدیق امام(ره) و انقلاب و افرادی که رنج و مشقت زیادی برای پیروزی انقلاب متحمل شده بودند را حذف کند، البته جنایات بسیاری هم در این زمینه انجام شد و یاران انقلاب یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند.

وی گفت: افرادی که در آن دوران به دست منافقان و مخالفان انقلاب به شهادت رسیدند دستان توانمند امام(ره) در بخش‌های مختلف بودند.

جانباز واقعه هفت تیر اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های ضد انقلاب در مسجد ابوذر ناکام ماند، این مسأله یکی از معجزات الهی بود، خداوند در آن حادثه نشان داد که کسی توان ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب را ندارد؛ اکنون هم اگر فردی بخواهد از طرق اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به انقلاب ضربه بزند به امر الهی نابود می‌شود.

آیت الله نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با درد و رنج ایثارگران و جانبازان آشنا هستند زیرا خود ایشان بخشی از وجودشان را برای دفاع از اسلام و ارزش‌های آن تقدیم کرده‌اند؛ سخنان رهبری به علت علاقه‌ای که به مردم و اسلام دارند، به دل مردم می‌نشیند.

وی تأکید کرد: ما امروز بیش از هر چیز دیگری نیاز به تبعیت از فرامین رهبری داریم، سیاست‌های دوگانه و چندگانه در خصوص مسائل مختلف یک آسیب بزرگ است اما محور امور ولایت فقیه است و باید از آن تبیعت کنیم.

آیت الله نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حضرت علی(ع) در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ما نیاز داریم تا معرفت خود را نسبت به حضرت علی(ع) افزایش دهیم، باید آن حضرت را بشناسیم تا قول و رفتار ایشان همانند آینه‌ای مسیر زندگی امروز ما ما روشن کند و مانع کج روی ما شود.

جانباز حادثه هفت تیر گفت: متأسفانه دانشمندانی از دیگر ادیان و مذاهب بیش از شیعیان درباره وجود حضرت علی(ع) تحقیق کرده‌اند و سخنان ارزنده‌ای درباره آن حضرت گفته‌اند.

آیت الله نجفی گفت: جمهوری اسلامی برپا شد و در تمامی امور به حول و قوه الهی پیشرفت کرد اما باید بگوییم عدالت علوی در کشور ما و جامعه ما وجود ندارد، البته برخی استثناها هم وجود دارد ولی در مجموع شیوه جامعه ما بر اساسی غیر از عدالت به پیش می‌رود؛ ما باید در حوزه عدالت و امر به عدالت امر به معروف و نهی از منکر کنیم زیرا اجرای امور بر اساس عدالت، امر و فرمان خداوند است.

وی گفت: ابن ابی الحدید در جلد هفتم شرح نهج البلاغه درباره حضرت علی(ع) می‌گوید که آن حضرت در صبح جمعه پس از جاروب کردن بیت المال دو رکعت نماز شکر خواندند، وقتی علت اقامه نماز را از ایشان پرسیدند در جواب فرمودند خوشحالم که دستم به بیت المال آلوده نشد.

جانباز حادثه هفت تیر در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به عنوان سال 96 گفت: برخی افراد شعار اقتصاد مقاومتی سر می‌دهند اما در عمل کاری نمی‌کنند یا اگر کارهایی می‌شود بی ارزش است.

آیت الله نجفی تأکید کرد: البته دنیا دار جزا نیست، افرادی که با دریافت حقوق‌های کلان یا از طرق دیگر به بیت المال دست درازی می‌کنند ممکن است چند روزی در این دنیا خوش باشند اما در آخرت باید پاسخ اعمال خود را بدهند.

وی اظهار کرد: محتوای خطاب رهبر معظم انقلاب به آمریکا و اسرائیل نیز همین است، رهبری به سردمداران این کشورها می‌گویند به عمر و قدرت چند روزه دنیا دلخوش نباشید و به پشتوانه آن خون بیگناهان و مال ضعفا را نابود نکنید.

جانباز حادثه هفت تیر گفت: باید در عمل ملتزم به ولایت فقیه باشم، نه اینکه در سخن این مسأله را بگوییم اما در عمل رفتاری مغایر با آن داشته باشیم؛ رهبر انقلاب از ما می‌خواهد مسیر و کلام امام را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم اما متأسفانه در برخی مواد عمل و شعارها متفاوت شده است./201/868/ب1

ارسال نظرات