۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۰۷۹۱۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

موشک های سپاه عذابی الهی و دردناک برای تروریست های داعش بود

آیت الله موسوی جزایری گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک تروریستی داعش یک مقدمه بود و چنانچه دوباره از حدود خود عبور کنند، بازهم جواب کوبنده تری را به آن ها خواهیم داد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نماز پرفیض عید سعید فطر امروز صبح با حضور پرشکوه مردم اهواز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به امامت آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های بعد از نماز عیدسعید فطر در رابطه با معنویت این عید بزرگ اظهار داشت: این روز بزرگ را خداوند متعال برای مردم جشن و شادی قرار داد و پیامبر اکرم(ص) آن را مایه عزت و سربلندی توصیف کرد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه ابراز داشت: زکات فطره به ازای هرنفر امسال 4 هزار و پانصد تومان است که هر فرد مکلف است برای خود و افراد تحت تکفل خود این مبلغ را بپردازد.

وی درباره کمک به مردم مظلوم و جنگ زده یمن اذعان داشت: مردم مظلوم یمن بیش از دوسال است به طور شبانه روز زیر بمباران هوایی هستند به طوری که ظرفیت بیمارستان ها تمام شده است، انتظار می رود که مردم خوزستان هرچه در توان دارند مانند همیشه به این مستضعفان و مظلومان کمک کنند.

امام جمعه اهواز افزود: کمک های مردمی بسیار پربرکت و تا ثیرگذار است و تاثیر فراوان آن را در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم که پشتوانه بسیار خوبی برای رزمندگان بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمله تروریستی به حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی، گفت: این حوادث سبب شد که مردم ما بیدار باشند و مسؤولان کشور به خود بیایند و نیروهای امنیتی و همچنین دستگاه های اطلاعاتی را افزایش دهند تا چنین حوادثی در آینده رخ ندهد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه فرزندان رشید اسلام و سپاه به فرمان مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به تروریست های داعش دادند، بیان داشت: پس از به دست آوردن اطلاعات از محل و زمان تجمع سران داعش، موشک های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران همچون عذاب الهی بر سر آنها نازل شد.

وی در پایان تاکید کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک تروریستی داعش یک مقدمه بود و چنانچه دوباره از حدود خود عبور کنند، بازهم جواب کوبنده تری را به آن ها خواهیم داد.

گفتنی است نماز پرفیض عید سعید فطر در بیش از یکصد شهر و بخش و در روستاهای استان خوزستان با حضور پرشور مردم ولایت مدار و متدین برگزار شد./۲۰۳/۹۴۵۳/ب۱

ارسال نظرات