۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۰۷۸۶۸
آیت الله طبرسی:

وحدت و همبستگی تنها راه برون رفت جوامع اسلامی از بحران است

نماینده مجلس خبرگان گفت: در شرایطی که جبهه فکر و استکبار برابر نابودی اسلام ناب همه توان و سرمایه خود را به کار گرفته اند، تنها راه برون جامعه اسلامی از شرایط بحرانی امروز وحدت و همبستگی است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز عید فطر مرکز استان با تبریک این عید سعید به همه مسلمانان جهان به ویژه مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، گفت: عيد فطر عيد بازگشت به فطرت اوليه يعني خداجويي و خدادوستي است.

وی با بیان این که بندگان مؤمن و خداجو پس از یک ماه روزه داری، دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال امروز پاداش ارزشمندی از خالق هستی دریافت می کنند، افزود: عید سعید فطر عید بندگان مؤمن و با تقوایی است که یک ماه تنها به درگاه خداوند متعال روی آوردند و طلب استغفار کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عید سعید فطر عید بندگانی است که از آزمون الهی سربلند و موفق بیرون آمده اند است، تصریح کرد: عید سعید فطر عید پاکی از گناهان، آلودگی و پلیدی ها است.

آیت الله طبرسی از عید سعید فطر به عنوان عید همدلی و همبستگی یاد کرد و با بیان این که در چنین روز با عظمت امت اسلامی به نمایش گذاشته می شود، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر بهار انسان های مؤمن و باتقوا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مؤمنان سعی کنند دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را به خوبی حفظ و حراست کنند، تصریح کرد: نباید برخی اعمال و رفتارهای ناصحیح موجب از دست رفتن این معنویت کسب شده در ماه ضیافت الهی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عید روز معنویت، پاکی، کمال و تجدید حیات بشریت است، تصریح کرد: عید سعید فطر نتیجه یک ماه بندگی، تزکیه و تهذیب نفس و خروج از همه مظاهر شیطانی است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز عید سعید فطر یک تحول و جنبش درونی از انسان ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر توانسته باشیم در این یک ماهی که گذشته حقیقت معنویت ماه مبارک رمضان را به خوبی درک کنیم به حتم آن تحول درونی در ما ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از عید سعید فطر به عنوان تجلی، وحدت، یکپارچکی و اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان وبدخواهان اسلام ناب دانست و تصریح کرد: امروز نظام سلطه به شدت از وحدت و همدلی امت اسلامی هراسان هستند و همه توان خود را در جهت بر هم زدن این وحدت به کار گرفته اند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نماز عید سعید فطر، نماز شکرانه به درگاه خداوند متعال برای یک مان بندگی خالصانه است، خاطرنشان کرد: عيد فطر جشن پيروزي بر نفس سرکش و شادي از شست‌وشوي دل‌ها از هر گونه رذایل اخلاقی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عید سعید فطر ظرفیت بسیار ارزشمندی برای تقویت وحدت امت اسلامی است، تصریح کرد: در شرایطی که جبهه فکر و استکبار برابر نابودی اسلام ناب همه توان و سرمایه خود را به کار گرفته اند، تنها راه برون جامعه اسلامی از شرایط بحرانی امروز وحدت و همبستگی است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه کشورهای اسلامی اکثراً مبتلا به داعش، استکبار و صهیونیست هستند، افزود: هر کشوری مقابل ظلم استکبار جهانی بایستد، آمریکا با آن دشمنی می‌کند و کشورهای مسلمان با وحدت باید از مثلث شوم استکبارجهانی رهایی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا پول از مسلمانان می‌گیرد، سلاح را به مسلمانان می‌دهد و در آخر همین مسلمانان را می‌کشد، تصریح کرد: چرا برخی کشورهای مسلمان باید از آمریکا پیروی کنند و چرا با یکدیگر جنگ دارند و مسلمانان را به می‌کشند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن با ایجاد گروه های تروریستی تلاش می کند چهره ای خشن از اسلام ناب را به جهان نشان دهد، گفت: این در حالی است که اسلام دین رحمانی و مهربانی است و به شدت با جنگ و خونریزی مخالف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کشورهای اروپایی که در به وجود آوردن پدیده شومی به نام داعش نقش اصلی را داشتند امروز از کرده خود به شدت پشیمان هستند، تصریح کرد: این گروه های تروریستی خطرناک امروز بلای جان مردم اروپا شده اند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد، خاطرنشان کرد: ائتلاف به اصطلاح غربی در منطقه که به منظور مبارزه با تروریسم تکفیری به وجود آمده اند به جای تلاش برای نابودی تکفیری ها در جهت تقویت و حمایت از آنها حرکت می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در 38 سال اخیر همواره قربانی تروریسم بوده اند، تصریح کرد: امروز نیز با وجود گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی، اما جمهوری اسلامی ایران در صف نخست مبارزه با گروه های تروریستی و خربکار قرار دارد.

آیت الله طبرسی حادثه تروریستی حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را بخشی از تلاش های جبهه کفر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخورد با این گروه ها با اقتدار در صحنه حاضر است و اجازه کوچکترین تحرک را به این تفاله ها نخواهد داد.

امام جمعه ساری، حملات موشکی و دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش را درس بزرگی برای اربابان اصلی این گروه های تروریستی در منطقه و جهان دانست و بیان داشت: ایران اسلامی در مبارزه با تروریسم با کسی تعارفی ندارد و مرز جغرافیایی نیز نمی شناسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایران اسلامی امروز به برکت هوشیاری و آمادگی بالای نیروهای مسلح کشورمان از یک امنیت پایداری در جهان برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب بدانند که با چند ترقه بازی نمی توانند امنیت کشورمان را خدشه دار کنند./۲۰۱/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات