۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۰۶۰۸۰
عضو اتاق تبلیغ خراسان:

خداشناسی مقدمه ای برای ترک گناه است

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با بیان اینکه صبر شامل صبر در طاعت، صبر در مصیبت و صبر بر معصیت می شود، گفت: جوان هایی که در میدان گناه هستند و آلوده به آن نمی شوند به معرفت الهی دست یافته اند.
حرم رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عباس فرازی نیا، مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی امروز 28 خرداد در جمع زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) گفت: اگر کسی از خداوند طلب بهشت کند ولی در مقابل سختی ها و گرفتاریها تحمل نداشته باشد در واقع خودش را مسخره کرده است.

وی در ادامه با اشاره به انواع صبر اظهار کرد: صبر شامل صبر در طاعت، صبر در مصیبت و صبر بر معصیت می شود که انسان نباید در مقابل مصیبت ها بی صبری کند و عجز و ناله فراوانی داشته باشد.

عضو اتاق تبلیغ خراسان با بیان اینکه کسی که به خدا از شر آتش جهنم پناه می برد ولی شهوت هایش را ترک نمی کند، این افراد خودشان را به تمسخر گرفته اند، تصریح کرد: از طرفی افرادی که یاد مرگ می کنند و هر روز شاهد این قضیه هستند که مرگ شامل پیر و جوان و کودک می شود و خبرش قطعی است اما خودشان را برای این امر آماده نمی کنند باز هم خودشان را مسخره کرده اند.

وی با بیان اینکه از جمله افراد دیگری که دنیا را به تمسخر گرفته اند می توان به کسانی اشاره کرد که خدا را یاد می کنند اما برای لقاء پروردگار بر دیگران سبقت نمی گیرند، تصریح کرد: در واقع این افراد دنیا را به بازی گرفته اند.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با اشاره به دیگر مصادیق صبر بر طاعت گفت: نماز اول وقت، خمس و زکات و جهاد رفتن سخت است اما اگر بر این امور صبور باشیم بهشت نصیبمان می شود.

وی با بیان اینکه در این هوای گرم بانوان از آنجا که بدحجابی حرام است این دستور خداوند را با حجاب و پوشش خودشان انجام می دهند، تصریح کرد: در واقع جوان هایی که در میدان گناه هستند و آلوده به آن نمی شوند خدا را می شناسند./934/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات