۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۵۰۵۳۲۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک؛

اقتصاد مقاومتی موجب تحکیم بازار می شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد گفت: لازم است تا تولیدکنندگان انقلابی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی قدم بردارند تا به وارداتی که وابستگی ایجاد می کند نیاز پیدا نشود.
حجت الاسلام عبدالله پور قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک صبح امروز در حاشیه بازدید از بنگاه های زودبازده اقتصاد مقاومتی این شهرستان، گفت: امروز لازم است تا تولیدکنندگان انقلابی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی قدم بردارند تا به وارداتی که پیوست وابستگی دارد نیاز پیدا نکنیم.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش مضاعف و افزایش نیرو در حوزه تولید و عدم شکست اقتصادی در برابر دشمن، خاطرنشان کرد: برخی از بدنه نظام به رهنمود های ایشان درباره اقتصاد مقاومتی توجه کردند و نتیجه آن امروز در تجهیزات نظامی و تولیدات موشکی ایران مشاهده می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک موضوع بیکاری را بزرگترین آفت جامعه دانست و افزود: این یعنی بخشی از جامعه نمی دانند که چه کاری انجام دهند و اگر هم بدانند، نمی توانند انجام دهند.

وی عمل به حکم تاریخی مقام معظم رهبری را لازمه خنثی سازی توطئه های خبیث دشمن برشمرد و با بیان اینکه تولید ملی با سخنرانی و شعار محقق نمی شود، تصریح کرد: کمک به تولیدکنندگان داخلی می باید اولویت اول مسؤولین نظام باشد، اگر اجرای دقیق و عملی این حکم محقق شود شاهد حل مشکلات اقتصادی جامعه می شویم.

عزت جامعه اسلامی در قناعت است

حجت الاسلام عبدالله پور اضافه کرد: اگر تولید داخلی توسعه یابد توطئه های دشمن برچیده شده و انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به سفارش بزرگان دین، یادآور شد: عزت جامعه اسلامی در قناعت است و اجرای اقتصاد مقاومتی سبب بی نیازی از خارج می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی سبب افزایش توان تولید داخلی شده و زمینه اشتغال بیشتر را ایجاد می کند، خواستار اجرای اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی آن شد و افزود: اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی سبب تحکیم بازار و در عین حال موجب ارتقای کیفیت محصولات می شود.

وی با اظهار اینکه کشور ما مملو از مواد اولیه و خامی است که در صورت بهره وری صحیح از آنها می توانیم اکثر نیازهای داخلی را تأمین کنیم، گفت: مردم باید به مصرف تولیدات داخلی روی بیاورند و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید اصل ریاضت را بپذیرند.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان ضمن تقدیر از صاحبان این بنگاه ها، صادرات محصولات را سبب استحکام اقتصاد مقاومتی بیان کرد و با اشاره به اینکه تولیدی های داخلی هم بایستی از دستگاه های داخلی استفاده کنند، ابراز کرد: در این صورت در موقع بروز مشکل در دستگاه ها امکان تعمیر و راه اندازی مجدد آن به آسانی در داخل کشور وجود دارد و ما محتاج خارج نمی شویم./804/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات