۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۰۴۴۰۸
امام جمعه تبریز:

همه افراد در نظام اسلامی خادم نماز هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر ایجاد موج نماز جماعت به ویژه نماز جماعت صبح در مساجد، گفت: در نظام اسلامی ایران همه خادم نماز هستند، از این رو با تمام توان و قدرت پشتیبان ستاد اقامه نماز جماعت استان هستم.
حجت الاسلم والمسلمین  آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار اسدالله ضیایی، دبیر ستاد اقامه نماز استان با تأکید بر توجه به امر نماز و ترویج آن در جامعه، اظهار داشت: نماز برکات بسیاری را برای جامعه به دنبال دارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمازهای جمعه و جماعت، خاطرنشان کرد: نماز جماعت نماد انسجام و وحدت مسلمانان است که به برکت آن بسیاری از مشکلات جامعه نیز رفع می شود، ترغیب و ایجاد اشتیاق در مردم برای حضور در نماز جماعت نیازمند فعالیت و تلاش است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر ایجاد موج نماز جماعت به ویژه نماز جماعت صبح در مساجد، ابراز داشت: در نظام اسلامی ایران همه خادم نماز هستند، از این رو اینجانب نیز با تمام توان و قدرت پشتیبان ستاد اقامه نماز جماعت استان هستم و با تمام توان از فعالیت‌های این ستاد پشتیبانی می کنم.

وی با بیان اینکه باید دست در دست هم برای آبادی جامعه و مساجد تحت نماز جماعت همكاری كنیم، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا به امید خدا مساجدی آباد در سطح شهر تبریز داشته باشیم و بتوانیم در برابر هجمه فرهنگی دشمنان به یاری از نماز بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر برنامه ریزی لازم برای باز بودن مساجد در طول روز، گفت: بعد از ماه مبارك رمضان جلسه شورای اقامه نماز استان برگزار شود و موارد در حضور اعضای شورای نماز استان نیز مطرح گردد تا به فضل الهی همه به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی تحت سخت‌ترین دشمنی‌ها قرار دارد و دشمن عرصه نبرد خود را وارد جنگ نرم کرده است که دشوارتر از نبرد سخت است، افزود: در نبرد سخت و نظامی دشمن مشخص است، اما در نبرد نرم شناخت حق و باطل و دوست و دشمن دشوار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه توجه به نماز انسان را از معاصی دور کرده و به او بصیرت و شناخت می دهد، ابراز داشت: ترویج نماز در این جنگ می تواند دشمن را دچار اضمحلال و شکست سختی بکند./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات