۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۰۴۰۴۴
آیت الله موسوی جزایری:

تغییر جایگاه جلاد با شهید کج فهمی و مقدمه انحراف است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به جنایت های منافقین، گفت: تغییر جایگاه جلاد و شهید، کج فهمی و کج اندیشی و مقدمه انحراف است و منافقین در نزد ملت ایران منفور هستند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع) ابراز داشت: روایتی داریم که در آن سلسله سند «حسن» نام دارد که در آن امام حسن مجتبی(ع) خلق نیکو را بهترین حُسن بیان کردند و ایشان ناقل بسیاری از روایت های رسول خدا(ص) بود که اهل سنت روایات آن امام بزرگوار را قبول دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دعای قنوت نماز وتر را امام مجتبی(ع) از خاتم انبیا نقل کرده است، افزود: ایشان راوی درس ایثار از بی بی دو عالم هستند و حضور در مسجد و نقل حدیث های رسول خدا(ص) از ویژگی های چنین امام معصومی است.

امام جمعه اهواز با اشاره به نکات بیان شده رهبرمعظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی عنوان کرد: این نسل ها دهه ۶۰ و مصیبت های وارده منافقین، کمونیست ها، اقلیت ها، لیبرال ها، آمریکایی و سکولارها به مؤمنان و روحانیت را مشاهده نکردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر مظلومیت شهید بهشتی گفت: این مظلومیت را همین گروهک ها به وجود آوردند و متأسفانه برخی با ساده لوحی به خرج دادن تحت تأثیر القائات و تفکرات چنین گروه هایی قرار می گرفتند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: رهبری خطاب به نسل سومی ها گفتند که ای نسل سومی متوجه باشید از آنهایی که بودند و دیدند بپرسید تا شهید را به جای جلاد و جلاد را به جای شهید ننشانید و بدانید مسائل چه بوده است و اظهارنظر از روی گمان نداشته باشید.

وی با بیان اینکه جلادهای دیروزی ۱۷ هزار را به شهادت رساندند، افزود: آنهایی که درباره حوادث اوائل انقلاب اظهار نظر می کنند چرا از ما که جنایت های منافقان را به چشم دیدیم، سؤال نمی کنند تا نسل سوم و چهارم در اشتباه نمانند و در نهایت رهبری بیان کنند جلاد را به جای شهید و شهید را به جای جلاد عوض نکنید.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: اینگونه کج فهمی ها و کج اندیشی ها مقدمه انحراف است و منافقان منفورترین ها هستند و تا به امروز به اقدامات خود در کشتن مردم کشورمان ادامه می دهند.

وی با محکوم کردن جنایت تروریستی اخیر و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان اظهار داشت: تروریست ها در ورود به صحن مجلس بازماندند و تنها مردم را به خاک و خون کشیدند و از سال گذشته تاکنون به همت نیروهای امنیتی بیش از ۵۰ گروه تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه از محرکان و تأمین کنندگان مالی تروریست ها آگاهی داریم، ابراز داشت: با حضور سردار سلیمانی، مدافعان حرم، حزب الله و سایر رزمندگان مقاومت، داعش در عراق و سوریه در حال از بین رفتن است و این گروه تروریستی تنها در شهر رقه حضور دارد که ان شاء الله در اسرع وقت ریشه این گروه کنده شود./۲۰۱/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات