۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۵۰۳۴۳۸
مسؤول غرفه سازمان زنان انقلاب اسلامی در نمایشگاه قرآن تشریح کرد؛

اقدامات سازمان زنان انقلاب اسلامی در زمینه ازدواج جوانان

رضایی گفت: این سازمان با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری به حفظ نظام خانواده و تشویق به امر ازدواج، توانسته دانشجویان زیادی را در امر ازدواج یاری کند.
سازمان زنان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فاطمه رضایی، مسؤول غرفه سازمان زنان انقلاب اسلامی در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با اشاره به فعالیت های این سازمان، گفت: سازمان زنان انقلاب اسلامی از زیر مجموعه های سازمان تبلیغات استان تهران، برای پنجمین سال متوالی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: سازمان زنان انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است که مؤسس آن منیژه نوبخت، نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ این سازمان فعالیت خود را از متن جامعه، خاصّه از مساجد، حسینیه ها، تَکایا، مدارس و دانشگاه‌ ها آغاز کرده و به جذب و آموزش نیروها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اعزام مبلّغ مشغول است.

مسؤول غرفه سازمان زنان انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاتری از سوی این سازمان در مناطق ۲۲ گانه تهران فعالیت می کنند، اظهار داشت: از سوی این دفاتر، نیروهایی به عنوان رابط با سازمان، همکاری فرهنگی دارند؛ از کانون خیرین و کانون فرهنگیان و کانون جوانان، رابطین اجرایی و مربیان و مبلّغانی هستند که در هر منطقه با آنها مرتبط و هماهنگ هستیم.

وی در اشاره به ارتباط با همکاران این سازمان در شهرهای دیگر، گفت: به حول قوه الهی با همکاران این سازمان در استان های البرز، شهریار، ورامین، کهگیلویه و بویراحمد، اراک، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی ارتباط داریم. برپایی غرفه سازمان زنان و انقلاب اسلامی و همچنین مؤسسه قرآن و عترت راحم تحت لوای سازمان زنان انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی حدود ۵ سال متوالی از سال ۹۰ اجرا شده و رتبه برتر را کسب کرده است.

رضایی درباره مؤسسه راحم از زیر مجموعه های سازمان زنان و انقلاب اسلامی، گفت: در این مؤسسه کلیه فعالیت های قرآنی نظیر حفظ، روخوانی، مفاهیم، تجوید و تدبر را در سطوح منطقه‌ای و استانی به مرحله اجرا در آوردیم، در سال های گذشته، این غرفه‌ فعالیت‌های فرهنگی را به صورت کارگاه آموزشی تحت عناوین مختلف برای زنان انجام می داد ولی خوشبختانه امسال با توسعه‌ غرفه توانستیم، مهد را نیز به کارگاه اضافه کرده و پذیرای عزیزان خانواده ها باشیم.

مسؤول غرفه سازمان زنان انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: غرفه سازمان زنان انقلاب اسلامی، اتاق مشاوره ای از سوی کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه، در زمینه گفتمان دینی، پاسخ به شبهات دینی و شبهات ویژه بانوان، مشاوره تحصیلی، فرهنگی، اجتماعی، زنان و خانواده به صورت کارگاهی در خدمت مراجعین محترم است، هچنین غرفه این سازمان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نیز از میان افراد علاقه مند نیرو جذب می کند و در دفاتر مناطق، هر روزه از طریق همایش، گفتمان و ... در خدمت مراجعه کنندگان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سازمان علاوه بر این فعالیت ها، طی سال های اخیر با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به حفظ نظام خانواده و تشویق به امر ازدواج، توانسته در چندین دانشگاه حدود 4 هزار نفر را در امر ازدواج دانشجویان یاری کند.

لازم به ذکر است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۸ تا ۲۶ خرداد ماه( ۳ تا ۲۱ رمضان) همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران پذیرای علاقه مندان به فعالیت های قرآنی است./966/202/ب2

ارسال نظرات