۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۰۳۱۵۱
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

خدمت به مردم باید در رأس فعالیت ها باشد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با تأکید برهمدلی و همراهی تمام دستگاه های استان برای رفع مشکلات مردم، گفت: خدمت به مردم باید در رأس فعالیت ها باشد.
حجت الاسلام آل هاشم و جبارزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری ضمن قدردانی از زحمات استاندار در برگزاری مراسم استقبال، اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت اجرایی استان جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه خدمت اساس کار و وظیفه دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی با همدلی و همراهی خدمت به مردم را هدف کار خود قرار داده و حل مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم و این مسائل با شتاب بیشتر ادامه پیدا کند.

امام جمعه تبریز بر ضروت توجه ویژه به تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: بر اساس اطلاعاتی که دارم، اقدامات بسیار ارزشمندی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی در استان انجام شده است که امید است با همدلی و همراهی این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آقای جبارزاده انصافا یکی از نیروهای ارزشی است و در این مدتی که مدیریت استان را بر عهده داشته توانسته با اقشار مختلف جامعه، تعامل صحیحی داشته باشد.

اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی هم در این دیدار، همکاری کامل مجموعه اجرایی استان با نماینده محترم ولی فقیه را اعلام و با بیان اینکه وجود ایشان محور وحدت و همدلی در استان خواهد بود، ابراز امیدواری کرد نتیجه این همدلی و وفاق، تداوم بیش‌ از پیش روند توسعه و پیشرفت استان باشد.

وی افزود: امیدواریم با محوریت حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بتوانیم در جهت ارزش‌های نظام اسلامی و پاسداری از خون شهیدان قدم برداریم.

جبارزاده افزود: مردم ما لایق همه نوع خدمتی هستند و ما مصمم هستیم که با لبیک‌گویی به رهبر معظم انقلاب، به‌ صورت کامل در خدمت این مردم باشیم./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات