۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۳
کد خبر: ۵۰۲۸۶۰
معاون فناوري اطلاعات مؤسسه امام خميني:

اجازه نمی‌دهیم سند ۲۰۳۰ ارزش های انقلاب را خدشه دار کند

معاون فناوري اطلاعات مؤسسه امام خميني(ره) گفت: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه ما است و اجازه نمی‌دهیم هیچکس و تحت هر شرایطی از قبیل استفاده از سند ۲۰۳۰ به این امانت الهی آسیب بزند.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رهنمایی، عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) و پژوهشگر روان شناسی و تربیت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید احمد رهنمایی، شنبه شب در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در تکیه شهدای شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: 28 سال از واقعه رحلت امام خمینی(ره) می‌گذرد، هنوز مدت زمان زیادی از رحلت ایشان نگذشته بود که رهبر معظم انقلاب، عصر حاضر را دوان خمینی کبیر(ره) نامیدند، شواهد موجود نیز نشان می‌دهد که این عصر سرآمد همه ادوار و زمانها است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اثر وجودی امام راحل بود که به فرموده ایشان حفظ آن اعظم فرائض است؛ حفظ نظام اسلامی رسالتی است که بر عهده ما است و یکی از وصایای بصیرت افزای امام راحل(ره) نیز همین مسأله است.

معاون فناوري اطلاعات مؤسسه امام خميني(ره) بیان کرد: به بیان رهبر معظم انقلاب اگر امر به معروف و نهی از منکر واجب است، باید بدانیم که بزرگترین معروف حفظ و تقویت نظام اسلامی و بزرگترین منکر انجام هرگونه اقدامی است که به تضعیف آن منجر می‌شود؛ انقلاب اسلامی میراث اسلام است و مقابله با دشمنان آن هم بر هر کسی واجب است.

حجت الاسلام رهنمایی ادامه داد: امام راحل عقیده داشتند که ابرقدرت بزرگی که در آینده برترین قدرت عالم وجود خواهد بود، اسلام است، قدرتی که انقلاب و نظام دارد هم به دلیل انتساب آن به دین مبین اسلام است؛ در طول سه دهه گذشته شاهد افزایش قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ایم، باید تاریخ انقلاب را بخوانیم و بدانیم که ایران ضعیف و ذلیل قبل از انقلاب چگونه و بر اثر چه عواملی به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است.

وی گفت: امروزه هیچ قدرتی در هیچ جای جهان قدرت مقابله در برابر عظمت اسلام را ندارد چون اسلام و نظام اسلامی در همه بخشها قدرتنمایی کرده و دشمنان را مغلوب کرده است؛ مردم در طول تاریخ انقلاب سختیهای زیادی را تحمل کرده و مقاومت بی‌نظیری را نشان داده‌اند اما امروز باید با افتخار بگوییم که حتی یک قطره از خون شهدا و ذره‌ای از تلاشهای مردم به هدر نرفته است.

معاون فناوري اطلاعات مؤسسه امام خميني(ره) عنوان کرد: دشمن با همه توان به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی ایران است، پرونده هسته‌ای و جریاناتی که بر آن گذشت نشان داد که در هر شرایطی دشمنان ما از مواضع خود عقیب نشینی نمی‌کنند زیرا آنها از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن آسیب دیده‌اند و در برابر منطق آن شکست خورده‌اند.

حجت الاسلام رهنمایی اظهار کرد: دشمنان انقلاب عظمت ولایت فقیه را درک کرده و فهمیده‌اند که با چه نیروی عظیمی مواجه هستند؛ بیانات رهبری الهامات الهی است که در هر شرایطی کشور و نظام را به مسیر درست هدایت می‌کند؛ در انتخابات اخیر دشمنان پس از سالها برنامه ریزی به دنبال ایجاد فتنه‌ای به مراتب بزرگتر از فتنه سال 88 بودند اما تدابیر و بیانات الهی رهبری انقلاب مانع تحقق اهداف و دسیسه‌های آنان شد.

وی اضافه کرد: همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند در حقیقت به نظام اسلامی رأی اعتماد دادند بنابراین مهم نیست که به چه کسی رأی دادیم؛ همه دلسوزان نظام باید بداند که ما به وظیفه خود یعنی حفظ انقلاب اسلامی عمل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم هیچکس و تحت هر شرایطی از قبیل استفاده از سند 2030 به این امانت الهی آسیب بزند.

معاون فناوري اطلاعات مؤسسه امام خميني(ره) گفت: کشور ایران قطعه‌ای از بهشت است که به برکت تدابیر هوشمندانه ولی فقیه در اوج آشوب و جنگ کشورهای همسایه در امنیت و آرامش قرار دارد؛ اقتدار نظام اسلامی ایران نه تنها باعث ایجاد و حفظ امنیت در داخل مرزهای کشور شده است بلکه مانع از آن شده تا رژیم اسراییل به رؤیای دیرینه خود یعنی فتم نیل تا فرات دست پیدا کند.

حجت الاسلام رهنمایی اظهار کرد: دشمنان انقلاب هنوز نتوانسته‌اند عظمت وجودی و عمق افکار دو رهبر الهی انقلاب را درک کنند؛ برخی از افراد انقلابی بعد از انتخابات عنوان می‌کردند که دلسرد شده‌اند اما نباید دلسرد شویم زیرا دشمن با ترس و ناامیدی بر ما مسلط می‌شود؛ امروز ما در اوج اقتدار قرار داریم و به همین دلیل نباید اجازه دهیم هیچ عاملی مانع از ادامه کار ما شود./۲۰۲/۸۶۸/ب۱

ارسال نظرات