۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۲۷۷۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

مردم با وجود مشکلات همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که مردم با حضور در انتخابات رأی اعتماد دیگری به نظام دادند، گفت: باوجود آنکه معضلاتی همچون بیکاری به معیشت آنها فشار وارد می‌کند، اما پشتیبان نظام و انقلاب هستند و برای دفاع از آن کوتاهی نمی‌کنند.
سمیه محمودی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم تا اندیشه و تفکر و رسالت امام راحل(ره) را به نسلهای بعد منتقل کرده و با تشریح و تبیین این مسائل، تاریخ معاصر کشورمان را به درستی برای آنان بازگو کنیم.

وی اظهار کرد: مهمترین وظیفه نهادهای فرهنگی و انقلابی، انتقال فرهنگ انقلاب به نسلهای بعد است، ایام و مناسبتهایی همچون بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، بهترین زمان برای آن است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است، این انقلاب ثمره سالها رنج و سختی امام راحل(ره)، شهدای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است، حتی هنوز هم عده زیادی از افراد برای دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب، حفظ امنیت کشور و ارزشهای دینی و مذهبی تحت عنوان مدافعان حرم به شهادت می‌رسند.

محمودی تأکید کرد: در شرایطی که انقلاب اسلامی ایران با چنین پشتوانه مستحکمی از ارزشها و اعتقادات دینی و مذهبی در اختیار ما قرار گرفته است باید سعی کنیم تا با تمام وجود از آن دفاع و برای تقویت مبانی آن تلاش کنیم، این وظیفه هر فردی در هر رده و جایگاهی است بنابراین نباید در راه انجام آن کوتاهی کنیم.

وی گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ثابت کردند که باوجود آنکه مشکلات زیادی به ویژه در عرصه اقتصادی وجود دارد و باوجود آنکه معضلاتی همچون بیکاری به معیشت آنها فشار وارد می‌کند، اما باز هم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و برای دفاع از آن کوتاهی نمی‌کنند زیرا حضور در انتخابات در واقع به معنی رأی اعتمادی بود که مرد به نظام دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسؤولان باید در برابر اعتماد مردم به آنها خدمت رسانی کنند، همه ما باید در برابر لحظه لحظه‌ای که مناسب اجرایی و حکومتی را در اختیار داریم باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم زیرا اگر اعتماد مردم که با ارزشترین سرمایه نظام است از بین رفت تنها عملکرد مسؤولان علت آن خواهد بود.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: مردم از مناصب انتخابی بیش از مناصب انتصابی انتظار خدمت دارند زیرا آنان را با رأی مستقیم خود برگزیده‌اند و از آنان انتظار دارند با تلاشی مضاعف برای خدمت رسانی وارد عمل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخابات اخیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: در این انتخابات نمایندگانی از سه فراکسیون ولایت، مستقلین ولایی و امید حضور داشتند و در نهایت نتیجه‌ای که به دست آمد بسیار خوب و جالب توجه است؛ اقدام نمایندگان در انتخاب هیآت رییسه مجلس باید الگویی برای همه احزاب و گروه‌ها باشد که با آشتی و وفاق و دوری از کشمکشهای سیاسی در کنار هم فعالیت کنند./868/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات