۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۵۰۰۸۲۸
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

مجازات و برخورد با متخلفان انتخاباتی حق مردم است

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه بزرگان و صاحب نظران باید این انتخابات را کالبد شکافی کرده و مورد تحلیل قرار دهند، گفت: مجازات و برخورد با متخلفان حق مردم است.
علیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، شامگاه چهارم خرداد به مناسبت تکریم مساجد در مسجد فاطمیه شهرک فرهنگیان شهرری، گفت: همه آیات الهی به سبب اینکه به زندگی انسان‌ها مربوط می‌شوند سیاسی هستند.

وی افزود: خداوند در آیه 102 سوره نساء می‌فرماید: کفار دوست دارند که شما را به سوی غفلت زدگی سوق دهند تا در این هنگام بر شما حمله برند؛ منظور از غفلت، غافل شدن از اسلحه و سنگر قدرت است.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا نخستین سفر خود را به مقصد عربستان تعیین کرد تا بتواند اذهان عمومی را به این مساله که من توجه ویژه به ادیان الهی دارم منحرف کند، ابراز کرد: صاحبان قدرت غیر دینی در قدم نخست برای انحراف مردم فیلم‌های بسیاری بازی می‌کنند سپس بر ارزش‌های اعتقادی و دینی آنان پای می‌نهند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور قدرت و اقتدار نظامی ایران را مهمترین عامل ترس دشمنان بیان کرد و گفت: یکی از مولفه‌های قدرت، توانمندی نظامی است همان موشک‌هایی که برخی در حین مذاکره ناراحت شدند که چرا شهرک‌های زیرزمینی را به رخ دنیا کشیدید و این موجب شد تحریم‌ها تمدید شود؛ باید بدانند که مهمترین عامل در رفع تحریم‌ها اقتدار و قدرت نظامی است.

وی ادامه داد: دشمن در صورت عقب نشینی بی مهابا هجوم خواهد آورد بنابراین قدرت و اقتدار سایه جنگ را از ملت دور می‌سازد، اگر ملت از مولفه‌های قدرت غافل شود به طور قطع دشمن بر آنان سیطره خواهد یافت.

حجت‌الاسلام علیزاده با تاکید براینکه نباید از دشمن غافل شد، عنوان کرد: ملت هرگز نباید از داشته‌ها و سرمایه‌های خودشان غافل شوند و خود را محتاج کدخدا ببینند چرا که آرزوی دشمن تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آنان است تا به این وسیله بتواند ملت‌ها را به بردگی گرفته و از آنان نهایت سود و بهره را ببرد.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید براینکه مسؤولان باید از ملت نسبت به خطاهایی که انجام می‌دهند عذر خواهی کنند، گفت: چرا با حذف آثار ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی و با امضای پنهانی مفاد سند 2030 از ملت عذر خواهی نمی‌کنید.

وی ادامه داد: این گونه نیست که با عقب‌ نشینی در پای میز مذاکره دشمن و استکبار جهانی حق ملت را به درستی ادا کند چرا که قرآن می‌فرماید: ای رسول من! زمانی دشمن از تو راضی خواهد شد که دست از ارزش‌ها و آرمانهایت برداری.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه ایمان سبب ماندگاری انقلاب است، گفت: امروز بزرگ‌ترین سرمایه کشور که بسیار غریب است مسجد است، امام راحل مسجد را سنگر بیان کردند؛ مسجد زمینه ساز انواع دگرگونی‌ها و تحولات بزرگ به شمار می‌رود.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: مسجد پایگاه ذکر و نماز است، انسان در مسجد دلش نسبت به خداوند حساس می‌شود برهیمن اساس با حضور در مسجد یاد خدا را تمرین کرده و در همه مراحل زندگی اعمالش خدایی می‌شود.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) مسجدی‌ها را خواص امت معرفی کردند؛ مسجد حصار فرهنگی است مسؤولان هرگز نباید ارتباط خود را با مسجد قطع کنند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به انتخابات هفته گذشته، گفت: لازم است بزرگان و صاحب نظران این انتخابات را کالبد شکافی کرده و مورد تحلیل قرار دهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند: من دربرابر کسانی که بخواهند نسبت به رای مردم طمع کنند و رای آنان را نادیده بگیرند برخورد خواهم کرد؛ امروز که تخلفات صورت گرفته در مدار قانون قرار گرفته انتظار می‌رود که مجاری قانونی به درستی وارد عمل شوند و متخلفان را مجازات کنند.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: چطور ممکن است در ترکیه با پرواز اختصاصی به نقطه‌ای که دچار کمبود تعرفه شده تعرفه برسانند اما در همین تهران بیخ گوشمان با کمبود تعرفه درب حوزه‌ اخذ رای قفل و بسته شود، سپس شورای نگهبان را متهم ‌کنند./۲۰۱/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات